Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Φερστάπεν: Δεν με ενδιαφέρουν 8 ή 9 πρωταθλήματα

Ελλάδα 20:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Φερστάπεν: Δεν με ενδιαφέρουν 8 ή 9 πρωταθλήματα

FORMULA 1

Φερστάπεν: Δεν με ενδιαφέρουν 8 ή 9 πρωταθλήματα

FORMULA 1

Μπορεί ο Μαξ Φερστάπεν να είναι πολύ κοντά στο 4ο του παγκόσμιο πρωτάθλημα σε 10 χρόνια συμμετοχής σπορ. Αλλά ο Ολλανδός ήδη σκέφτεται το μέλλον του χωρίς την F1.

Advertisement
Advertisement

Ο Ολλανδός επανέλαβε πριν το GP του Βέγκας αυτό που λέει εδώ και δύο χρόνια τουλάχιστον. Ότι, δηλαδή, η κατάρριψη των ρεκόρ και η κατάκτηση πρωταθλημάτων δεν είναι τα μόνα πράγματα που τον ενδιαφέρουν στη ζωή.

Ο Μαξ μπορεί να είναι ένας αυθεντικός petrolhead. Όταν δεν τρέχει στην F1 συμμετέχει σε αγώνες sim racing. Επιπλέον έχει δηλώσει πολλές φορές ότι θα ήθελε να δοκιμάσει και άλλες κατηγορίες αγώνων. Ωστόσο ο Φερστάπεν σκέφτεται την ζωή του και χωρίς την F1. Κάτι όχι τελείως παράλογο εάν αναλογιστούμε ότι στην ουσία ο Μαξ είναι στον μηχανοκίνητο αθλητισμό από όταν πήγαινε… στο δημοτικό!

«Έχουμε ήδη κερδίσει πολλά στην F1 οπότε δεν αισθάνομαι ότι πρέπει να αποδείξω την αξία μου. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό που κάνω τώρα και ξέρω κάθε φορά που κάθομαι στο μονοθέσιο ότι θα αποδίδω στο μέγιστο δυνατό επίπεδο» δήλωσε ο Ολλανδός.

Advertisement
Advertisement

«Δεν κοιτάω τον αριθμό πρωταθλημάτων. Σίγουρα έχω συμβόλαιο μέχρι και το 2028 και θα είμαι 31 ετών τότε. Μπορεί να είμαι ακόμη νέος τότε αλλά τρέχω στην F1 από τα 17 μου. Σίγουρα το πόσα περισσότερα χρόνια θα κάτσω στο σπορ εξαρτάται από το πόσο ευχάριστα στην οδήγηση θα είναι τα νέα μονοθέσια του 2026» υπογράμμισε.

«Θέλω να κάνω και άλλα πράγματα. Λιγότερους αγώνες σίγουρα. Ίσως αγώνες αντοχής. Μπορεί να είναι πιο σκληροί από ότι εκείνοι της F1 αλλά έχεις περισσότερο ελεύθερο χρόνο μέσα στη χρονιά. Έτσι μπορεί κανείς να απολαύσει περισσότερο την ζωή του» συμπλήρωσε ο Φερστάπεν.

Έτσι, σύμφωνα με τον Ολλανδό, οι οπαδοί του θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2026 για να δουν εάν το ενδιαφέρον του αγαπημένου τους οδηγού για την F1 θα παραμείνει ζωντανό. Αλλιώς δεν μπορούμε να αποκλείσουμε μία κίνηση α λα Ράικονεν κατά την διετία 2010-2011. Ή ακόμη και αποχώρηση από το σπορ ενός οδηγού ο οποίος θα είναι ακόμη στο prime του.