Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Φερστάπεν: Ακόμη 200 GP; Όχι, ευχαριστώ!

Ελλάδα 13:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Φερστάπεν: Ακόμη 200 GP; Όχι, ευχαριστώ!

FORMULA 1

Φερστάπεν: Ακόμη 200 GP; Όχι, ευχαριστώ!

FORMULA 1

Ο Μαξ Φερστάπεν θα συμπληρώσει τις 200 συμμετοχές σε GP στο Ζάντφορτ της Ολλανδίας. Ωστόσο δεν βλέπει εαυτόν να συμμετέχει σε άλλους τόσους αγώνες.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί ο Μαξ να είναι ένας από τους πιο φανατικούς racers μεταξύ των σημερινών οδηγών της F1. Όταν δεν οδηγεί στο όριο την Red Bull του, ο Ολλανδός είτε δοκιμάζει τις δυνάμεις του σε κάποιο αγωνιστικό άλλου τύπου είτε επιδίδεται σε sim racing.

Ωστόσο ο Φερστάπεν έχει δηλώσει πολλές φορές ότι δεν επιθυμεί να κάνει αυτήν τη ζωή για πάντα. Σε αντίθεση με άλλους οδηγούς, όπως ο Λιούις Χάμιλτον ή ο Φερνάντο Αλόνσο, ο Μαξ έχει δηλώσει ότι βλέπει τη ζωή του στο μέλλον χωρίς τους αγώνες. Τουλάχιστον στο ακραία ανταγωνιστικό επίπεδο στο οποίο τον έχουμε συνηθίσει.

Την πεποίθησή του αυτή επανέλαβε στην συνέντευξη τύπου πριν τον αγώνα της πατρίδας του. «Όχι. Όμορφα και ωραία» απάντησε ο Μαξ όταν ερωτήθηκε για το εάν βλέπει τον εαυτό του να συμμετέχει σε ακόμη 200 GP.

Advertisement
Advertisement

«Έχουμε περάσει τα μισά της καριέρας μου. Ήταν ένα απίστευτο ταξίδι. Δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι έχω τρέξει ήδη σε 200 αγώνες» σχολίασε ο Φερστάπεν. Η αλήθεια είναι ότι το ίδιο ισχύει και για πολλούς φίλους του σπορ.

Ο Φερστάπεν τρέχει στην F1 από το 2015 και αυτή είναι η 10η πλήρης σεζόν του παρά το ότι είναι μόλις 26 ετών! Βέβαια θα πρέπει να σημειώσουμε ότι μία σεζόν F1 στη σημερινή εποχή έχει περισσότερους αγώνες από ότι στο παρελθόν. Το ίδιο αναγνωρίζει και ο Μαξ.

Ορόσημο το 2030;

Μέχρι πότε, λοιπόν, ο Μαξ σκοπεύει να τρέχει στην F1; Σε περίπτωση που οι αγώνες παραμείνουν 24 ανά σεζόν, ο Μαξ θα συμπλήρωνε ακόμη 200 GP το 2032. Καθώς ο Ολλανδός θεωρεί ότι έχει ξεπεράσει τα μέσα της καριέρας του, θα πρέπει να δεχτούμε ότι θα έχει αποσυρθεί πριν από την έναρξη της νέας δεκαετίας.

Advertisement

Το πιο λογικό θα ήταν ο Φερστάπεν να εγκαταλείψει την ενεργό δράση με το τέλος της επόμενης γενιάς μονοθέσιων. Εάν κρίνουμε από την ιστορία οι νέοι κανονισμοί του 2026 θα έχουν ισχύ για τουλάχιστον μία πενταετία. Άρα θα πρέπει να περιμένουμε τον Μαξ να ανακοινώνει την αποχώρησή του μάλλον στο τέλος του 2030.

Θα είναι ένα ταιριαστό τέλος καριέρας. Ιδίως εάν ο Μαξ έχει καταφέρει μέχρι τότε να κατακτήσει πρωτάθλημα και με μονάδα ισχύος της Red Bull Powertrains.

Advertisement

Επιπλέον ο Ολλανδός επέλεξε τις δύο κορυφαίες στιγμές του στην μέχρι τώρα καριέρα του. Αυτές δεν είναι άλλες από την πρώτη του νίκη στη Βαρκελώνη του 2016 και την κατάκτηση του πρώτου του πρωταθλήματος.

«Ειλικρινά, πιστεύω ότι η πρώτη σου νίκη σε GP είναι η πιο συναισθηματική. Επειδή πραγματοποιείς ένα όνειρο που είχες από μικρό παιδί» σημείωσε ο Φερστάπεν. «Επίσης το πρώτο σου πρωτάθλημα είναι επίσης ξεχωριστό. Κάτι που θα θυμάμαι για πάντα μετά την ολοκλήρωση της καριέρας μου» δήλωσε ο Μαξ.