Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ferrari: Άρχισαν τα όργανα;

Ελλάδα 19:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ferrari: Άρχισαν τα όργανα;

FORMULA 1

Σύμφωνα με τον Corrier dello Sport το στρατόπεδο της Ferrari έχει χωριστεί στα δύο από το βράδυ του Σαββάτου στην Ιαπωνία, με τον Λεκλέρ να απορρίπτει τις επιλογές set-up του Χάμιλτον εφεξής.

Advertisement
Advertisement

Ρεπορτάζ της ιταλικής εφημερίδας θέλει τον Μονεγάσκο οδηγό της Scuderia να δηλώνει στον Φρεντ Βασέρ και στους κορυφαίους μηχανικούς της Ferrari ότι από το GP του Μπαχρέιν και μετά θα επιλέγει το δικό του σετάρισμα για την SF-25.

«Φτάνει, θα τραβήξω τον δικό μου δρόμο» φέρεται να δήλωσε ο Σαρλ στο τεχνικό debrief μετά τις κατατακτήριες της Ιαπωνίας. Ο Λεκλέρ επικράτησε ξεκάθαρα του Χάμιλτον σε όλη τη διάρκεια του προηγούμενου αγωνιστικού τριημέρου. Ωστόσο ο Μονεγάσκος δεν ήταν ευχαριστημένος με το σετάρισμα της SF-25 για την Σουζούκα.

Σύμφωνα με τον Corriere dello Sport ο Λεκλέρ πιστεύει ότι οι επιλογές της Ferrari -οι οποίες επηρεάζονται από τον Χάμιλτον με τους μηχανικούς της Ferrari να «κρέμονται από κάθε του λέξη»- δεν επιτρέπουν στην SF-25 να αποδώσει σύμφωνα με το πραγματικό δυναμικό της.

Advertisement
Advertisement

Έτσι, οι δηλώσεις Λεκλέρ μετά τον αγώνα της Ιαπωνίας αποκτούν διαφορετικό νόημα εάν αναλογιστούμε τα παραπάνω. «Πηγαίνω στο Σακχίρ με διαφορετικό όραμα. Έχω μια πολύ ξεκάθαρη κατεύθυνση που θέλω να πάρω σύφωνα με το στυλ οδήγησης μου και ελπίζω να αποδώσει» είχε δηλώσει ο Μονεγάσκος.

Διάσπαση από τον 4ο αγώνα

Οι Λεκλέρ και Χάμιλτον -και ο Βασέρ φυσικά- διατυμπάνιζαν ότι δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα στη μεταξύ τους συνεργασία. Έλεγαν ότι έχουν παρόμοια οδηγικά στιλ (σ.σ. όχι) και ότι ζητούν τα ίδια πράγματα από το μονοθέσιο.

Εάν εννοούσαν κορυφαία απόδοση, τότε συμφωνούμε. Εάν, όμως, εννοούσαν τρόπο σεταρίσματος τότε η διάψευση (και η διαφαινόμενη διάσπαση στο ιταλικό γκαράζ) δεν άργησε να έρθει. Τους πήρε μόλις τέσσερα Grand Prix!

Advertisement

Στην Σουζούκα, όμως, είχαμε και τις άστοχες δηλώσεις Χάμιλτον σχετικά με την SF-25. «Βρήκαμε κάτι στο αυτοκίνητό μου το οποίο δεν αποδίδει σωστά στους τρεις τελευταίους αγώνες. Ελπίζω να το φτιάξουμε σύντομα για να επιτυγχάνω καλύτερα αποτελέσματα. Αλλά όπως είναι τώρα η κατάσταση χάνω ένα δέκατο ανά γύρο» είχε δηλώσει ο Χάμιλτον. Χωρίς, φυσικά, να πει περισσότερα για το μυστηριώδες αυτό στοιχείο που υπολειτουργούσε μόνο στο δικό του αυτοκίνητο.

Εμείς απλά να σημειώσουμε ότι ο Λεκλέρ ήταν πάνω από τρία δέκατα ταχύτερος του Χάμιλτον στις κατατακτήριες της Σουζούκα. Επιπλέον το μόνο εμφανές μειονέκτημα που υπήρξε σε μονοθέσιο της Ferrari κατά τους τρεις πρώτους αγώνες ήταν η σπασμένη εμπρός αεροτομή του Λεκλέρ στην Κίνα. Ακόμη κι έτσι ο Μονεγάσκος είχε καλύτερο ρυθμό από τον Χάμιλτον σε εκείνον τον αγώνα.

Advertisement

Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι η κατάσταση εντός της Ferrari μόνο ονειρική δεν είναι. Πράγμα που θα έπρεπε να περιμένουμε από την στιγμή που οι Βασέρ-Έλκαν αποφάσισαν να βάλουν τον Χάμιλτον δίπλα στον Λεκλέρ. Οι δύο οδηγοί δίνουν μάχη παρασκηνιακά και μέσω δηλώσεών ή διαρροών προς τον τύπο για να πάρουν το πάνω χέρι εντός της Ferrari.

Εν τω μεταξύ η Scuderia φέρνει τις πρώτες αναβαθμίσεις της SF-25 στο Μπαχρέιν. Τα αποτελέσματα των αλλαγών θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το είδος της σεζόν που θα έχει η Ferrari φέτος. Ασχέτως του ποιο από τα δύο μονοθέσια θα λειτουργήσει καλύτερα.