Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Λας Βέγκας: Ο Χάμιλτον κυριαρχεί την Παρασκευή

Ελλάδα 14:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

F1 GP Λας Βέγκας: Ο Χάμιλτον κυριαρχεί την Παρασκευή

FORMULA 1

F1 GP Λας Βέγκας: Ο Χάμιλτον κυριαρχεί την Παρασκευή

FORMULA 1

Ο Λιούις Χάμιλτον και η Mercedes τα πήγαν περίφημα κατά την εναρκτήρια ημέρα του GP στο Βέγκας. Ο Βρετανός βρέθηκε στην κορυφή τόσο του FP1 όσο και του FP2. Προβλήματα για Φερστάπεν.

Advertisement
Advertisement

Με την πρόσφυση του οδοστρώματος να είναι σε επίπεδα… βρεγμένου και τη θερμοκρασία αρκετά χαμηλή, οι δύο W15 αισθάνονταν ξεκάθαρα στο στοιχείο τους. Οι Χάμιλτον-Ράσελ έκαναν το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενώ ο Χάμιλτον σημείωσε και πάλι τον καλύτερο χρόνο στο FP2.

Ο Νόρις κατόρθωσε να χωρίσει τις δύο Mercedes στην δεύτερη περίοδο. Ωστόσο η κόκκινη σημαία, είκοσι λεπτά πριν το τέλος, διέκοψε έναν ταχύτατο γύρο του Ράσελ, ο οποίος ήταν πολύ πιθανό να κερδίσει ακόμη και εκείνον του Χάμιλτον! Παρά ταύτα η επίδοση του Νόρις ήταν ένα ενθαρρυντικό σημάδι για την McLaren έπειτα από ένα αρκετά δύσκολο FP1.

Βλέπετε η μόνη ομάδα που μπόρεσε να παρακολουθήσει σταθερά τον ρυθμό της Mercedes τόσο σε long runs όσο και σε προσομοιώσεις qualifying ήταν η Ferrari. Οι οδηγοί της Scuderia εναλλάσσονταν με εκείνους της Mercedes στην κορυφή κατά το πρώτο μέρος του FP2, όταν δοκίμαζαν με την μέση γόμα.

Advertisement
Advertisement

Τελικά οι Σάινθ-Λεκλέρ ολοκλήρωσαν την δεύτερη περίοδο στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα. Χωρίς, όμως, να έχουν εξάγει το μέγιστο από την SF-24 στον έναν γρήγορο γύρο. Οι Mercedes, Ferrari και McLaren -χωρίς συγκεκριμένη σειρά- δείχνουν να ξεχωρίζουν μέχρι στιγμής από τις υπόλοιπες ομάδες.

Απαγόρευση και προβλήματα

Αντιθέτως τα πράγματα δεν πήγαν καθόλου καλά για την Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν. Η αυστριακή ομάδα είδε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα την FIA να κάνει δεκτή την αίτησή της για την απαγόρευση των προστατευτικών στα skid blocks των πατωμάτων.

Μία λύση την οποίαν είχαν επιστρατεύσει ομάδες όπως οι Mercedes, McLaren, Ferrari και Haas. Η ένσταση της Red Bull αφορούσε στο ότι τα συγκεκριμένα προστατευτικά μείωναν στην πραγματικότητα την απόσταση των πατωμάτων από το οδόστρωμα παράτυπα.

Advertisement

Ωστόσο η απαγόρευση αυτή δεν έδειξε να βοηθά την Red Bull. Ο Φερστάπεν πάλευε σε όλη τη διάρκεια της Παρασκευής με την RB20 η οποία δεν είχε την απαραίτητη πρόσφυση για να στρίψει. Εκείνος και ο Πέρεζ έκλεισαν την διαδικασία στις θέσεις 17 και 19 αντίστοιχα. Οι δύο οδηγοί δεν πρόλαβαν, βέβαια, να κάνουν προσπάθεια με την μαλακή γόμα. Αλλά ακόμη και να έκαναν μετά βίας να έμπαιναν στην πρώτη δεκάδα.

Ο Μπότας εφεδρικός στην Mercedes;

Κοντά στην δεκάδα, πάντως, βρέθηκε ο Βάλτερι Μπότας με την Sauber. Ο Φιλανδός κάνει, μάλλον, τους τελευταίους αγώνες της καριέρας του στην F1 φέτος.

Advertisement

Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι δεν τον ενδιαφέρει η μεταπήδηση σε κάποια άλλη σειρά αγώνων. Έτσι, είναι εξαιρετικά πιθανό να πάρει τον δρόμο της επιστροφής στην Mercedes του χρόνου. Μόνο που αυτή τη φορά θα είναι για τη θέση του εφεδρικού οδηγού της ομάδας.

Η Mercedes θα έχει του χρόνου τους Ράσελ και Αντονέλι στα μονοθέσια της, ένα από τα νεαρότερα οδηγικά δίδυμα στο grid. Ο Μπότας θα μπορούσε να προσφέρει πολύτιμη βοήθεια με την εμπειρία του.

Για την ώρα, πάντως, η γερμανική ομάδα δείχνει να έχει το πάνω χέρι στο Βέγκας. Φυσικά είναι πολύ πιθανό η Ferrari και -κυρίως- η McLaren να ανεβάσουν σημαντικά τις επιδόσεις τους αύριο και μεθαύριο. Ακόμη κι έτσι, όμως, τα πράγματα δείχνουν, έπειτα από καιρό, πολύ καλά για την ομάδα του Τότο Βολφ. Ίσως οι Χάμιλτον-Ράσελ να έχουν μία ακόμη καλή ευκαιρία για νίκη φέτος.

Advertisement