Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Κίνας: Προεπισκόπηση-Τι θα δούμε και πότε στην Σαγκάη

Ελλάδα 9:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Κίνας: Προεπισκόπηση-Τι θα δούμε και πότε στην Σαγκάη

FORMULA 1

Το δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο (και το πρώτο με Sprint) της χρονιάς διεξάγεται στην Σαγκάη μόλις μία εβδομάδα μετά το εναρκτήριο GP της Μελβούρνης. Μπορεί κανείς να τα βάλει με τις McLaren;

Advertisement
Advertisement

Τα βρετανικά μονοθέσια ήταν εντυπωσιακά στην Αυστραλία και κυριάρχησαν τόσο σε κατατακτήριες όσο και στον αγώνα.

Μπορεί η τελική διαφορά που είχε ο νικητής Νόρις από τον δεύτερο Φερστάπεν να ήταν μικρή. Ωστόσο αυτή δεν ήταν αντιπροσωπευτική του πραγματικού δυναμικού της MCL39 έναντι των υπολοίπων. Επειδή ο αγώνας στην Μελβούρνη είχε πολλά απρόοπτα και οι διαφορές μηδενίστηκαν τρεις φορές λόγω του Safety Car.

Η Σαγκάη είναι ένα πιο τυπικό σιρκουί αγώνων σε σχέση με εκείνο της Μελβούρνης. Κατά συνέπεια η ανωτερότητα της McLaren θα γίνει πιο εμφανής ακόμη. Βέβαια το τριήμερο αυτό θα είναι Sprint, πράγμα που σημαίνει ότι οι ομάδες θα έχουν λιγότερο χρόνο να σετάρουν τα μονοθέσια τους. Και ίσως αυτό οδηγήσει σε κάποιες εκπλήξεις.

Νέοι έλεγχοι και καθυστερήσεις

Advertisement
Advertisement

Πάντως στην McLaren αισιοδοξούν παρά τις αλλαγές στους ελέγχους των πίσω πτερυγίων που θα κάνει η FIA στην Κίνα. Ο Νόρις δήλωσε ότι η ομάδα του δεν χρειάζεται να αλλάξει οτιδήποτε στην πίσω πτέρυγα της MCL39. Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι η McLaren είναι πολύ πιο κάτω από το νέο όριο της FIA και ότι ίσως θα έπρεπε να έχει ρισκάρει περισσότερο στον τομέα αυτόν!

Μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετώπισε η McLaren μάλλον με την καθυστέρηση της μεταφοράς αυτοκινήτων και υλικών από Μελβούρνη για Σαγκάη. Τόσο εκείνη όσο και οι Red Bull, Mercedes και Aston Martin έπρεπε να περιμένουν μέχρι και χθες το απόγευμα για να εγκαταστήσουν τους εξοπλισμούς τους στο pitlane και να ετοιμάσουν τα μονοθέσια τους.

Όσο για την Ferrari έχουν προκύψει νέες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές set-up που έγιναν στην Αυστραλία. Σύμφωνα με τον ιταλικό τύπο το αρχικό σετάρισμα από τον προσομοιωτή για την Μελβούρνη ήταν λάθος και προκαλούσε μεγάλη φθορά στο πάτωμα της SF-25. Κάτι που θα οδηγούσε σε αποκλεισμό τους Λεκλέρ-Χάμιλτον στον αγώνα.

Advertisement

Σύμφωνα με το motorsport.it αυτή ήταν η αιτία της ανύψωσης του πατώματος πριν της κατατακτήριες. Στην Scuderia ελπίζουν ότι θα έχουν ένα πολύ πιο ανταγωνιστικό τριήμερο στην Σαγκάη.

Σιρκουί-Ελαστικά

Το 5,451 χιλιομέτρων σιρκουί της Σαγκάης συγκαταλέγεται ανάμεσα στις απαιτητικότερες διαδρομές του καλεντάρι. Το σύμπλεγμα των στροφών 1-3 είναι ένα από τα πιο τεχνικά του πρωταθλήματος, δίνοντας στους ικανότερους πιλότους μεγάλα περιθώρια χρονικού κέρδους.

Advertisement

Αλλά εξίσου δύσκολο είναι και το πέρασμα από τις 11-12-13, μια αντιστροφή, ουσιαστικά, της πρώτης αλληλουχίας στροφών. Μεσολαβούν μικρές ευθείες, κλειστές στροφές και οι γρήγορες καμπές 7-8 ενώ μετά την 13 ακολουθεί η μεγάλη πίσω ευθεία. Οι ζώνες  DRS είναι δύο, στην κεντρική και στην πίσω ευθεία όπου περιμένουμε και τα περισσότερα προσπεράσματα. Καλό σημείο για προσπέρασμα είναι επίσης το hairpin της στροφής 6.

Η Pirelli φέρνει τις C2, C3 και C4 γόμες ως σκληρή, μέση και μαλακή αντίστοιχα. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την αρκετά τραχιά άσφαλτο του σιρκουί καθιστά τα δύο pit-stops ως μία αρκετά ελκυστική επιλογή στον τομέα της στρατηγικής. Αλλά πέρσι είδαμε ότι ο αγώνας βγαίνει και με μία στάση.

Η καρό σημαία πέφτει έπειτα από 56 γύρους. Οι θερμοκρασίες ατμόσφαιρας-ασφάλτου είναι συνήθως χαμηλές. Ωστόσο τα μετεωρολογικά προγνωστικά κάνουν λόγο για αρκετά υψηλές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του τριημέρου.

Τηλεοπτική κάλυψη

Advertisement

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά, ζωντανά και αποκλειστικά από τον ANT1+ και ετεροχρονισμένα (ο αγώνας) από τον ANT1. Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 21/03
    05:30: FP1
    09:30: Κατατακτήριες Sprint
  • Σάββατο 22/03
    05:00: Sprint
    09:00: Κατατακτήριες αγώνα
  • Κυριακή 23/03
    09:00: Αγώνας