Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Αυστραλίας: 1-2 της McLaren στις κατατακτήριες

Ελλάδα 17:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Αυστραλίας: 1-2 της McLaren στις κατατακτήριες

FORMULA 1

Οι Νόρις και Πιάστρι κοψοχόλιασαν τους φίλους της McLaren αλλά στο τέλος έφεραν το… σωστό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες της Μελβούρνης. Τρίτος ο Φερστάπεν.

Advertisement
Advertisement

Η αλήθεια είναι ότι η McLaren ήταν το ξεκάθαρο φαβορί από την αρχή του τριημέρου. Ωστόσο οι Νόρις και Πιάστρι έδειχναν να μην μπορούν να πάρουν εύκολα το 100% από την MCL39 στις 14 στροφές του Άλμπερτ Παρκ.

Πάντα κάποια στροφή θα τους δυσκόλευε και αυτό είχε βάλει στο παιχνίδι τον Φερστάπεν ο οποίος είχε ξεπεράσει εν τω μεταξύ σε ρυθμό τις Ferrari. Στο τέλος, όμως, οι Νόρις και Πιάστρι έκαναν δύο ιδανικούς γύρους και κλείδωσαν την πρώτη σειρά εκκίνησης. Πίσω τους ξεκινάει ο Φερστάπεν με τους Ράσελ και Τσουνόντα να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα! Καταπληκτική και η 6η θέση του Άλμπον.

Στο FP3 ο Πιάστρι έφερε και πάλι την McLaren στην κορυφή. Αλλά αυτή τη φορά είχε διαφορετική παρέα στην κορυφή. Δεύτερος ήταν ο Ράσελ για μόλις 39 χιλιοστά του δευτερολέπτου ενώ τρίτο ήταν ο Φερστάπεν. Ο Ολλανδός ήταν 8 εκατοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από την ταχύτερη McLaren με την Red Bull να δείχνει βελτιωμένη από την Παρασκευή.

Advertisement
Advertisement

Οι Λεκλέρ και Αντονέλι συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα. Από την άλλη ο Μπέρμαν είχε ξανά έξοδο η οποία τον έκανε να χάσει πολύτιμο χρόνο. Ο Βρετανός αντιμετώπισε, μάλιστα, πρόβλημα και με το κιβώτιο ταχυτήτων καθώς έβγαινε για την πρώτη του προσπάθεια στις κατατακτήριες. Αυτό θα έδινε την χαριστική βολή στις πιθανότητές του για σήμερα.

Q1: Μπορτολέτο μέσα, Αντονέλι και Λώσον έξω!

Η Mercedes ήταν η μόνη ομάδα που επέλεξε να στείλει τους οδηγούς της με την μέση γόμα για τις πρώτες προσπάθειές τους. Ο χρόνος του Ράσελ, μάλιστα, ήταν αρκετά ανταγωνιστικός. Δεν συνέβη το ίδιο και με τον Αντονέλι, όμως, Ο Ιταλός βγήκε γρήγορα με την μαλακή γόμα αλλά έκανε λάθος στην στροφή 6.

Το λάθος αυτό προκάλεσε, πιθανώς, κάποια ζημιά στο πάτωμα της Mercedes. Έτσι ο Κίμι θα είχε σημαντικό μειονέκτημα για το υπόλοιπο της διαδικασίας και τελικά δεν θα περνούσε στο Q2! Παρόμοια κατάληξη είχε και η προσπάθεια του Λώσον. Ο Νεοζηλανδός έκανε λάθος στην δεύτερη προσπάθειά του και αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να τα κάνει όλα σωστά στον τελευταίο του γύρο. Δεν τα κατάφερε, όμως, και έμεινε εκτός Q2 την στιγμή που ο Φερστάπεν ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστικός!

Advertisement

Η αποκάλυψη του Q1, όμως, ήταν ο Γκαμπριέλ Μπορτολέτο. Ο Βραζιλιάνος οδήγησε εξαιρετικά, ήταν ταχύτερος του σπεσιαλίστα των κατατακτήριων Χούλκενμπεργκ και πέρασε στην δεύτερη περίοδο!

Q2: Οι McLaren κυρίαρχες

Οι Νόρις και Πιάστρι έκαναν μάλλον άνετα το 1-2 στην δεύτερη περίοδο. Η MCL39 ήταν το μόνο αυτοκίνητο που μπορούσε να κρατήσει την C5 στον αργό τελευταίο τομέα της πίστας. Ο τρίτος Φερστάπεν ήταν ταχύτερος τους στους δύο πρώτους τομείς. Ωστόσο έχανε πολύ χρόνο στον τρίτο τομέα.

Advertisement

Παρόμοια ήταν η ιστορία και για τις Ferrari οι οποίες ολοκλήρωσαν πίσω από τον Ράσελ. Η μαλακή γόμα έχανε θερμοκρασία έπειτα από την στροφή 10 και οι Λεκλέρ-Χάμιλτον έχαναν πολύ χρόνο μέχρι την ολοκλήρωση του γύρου. Ο Χάμιλτον θα είχε, μάλιστα, και τετ-α-κε στην στροφή 11, στο τέλος της διαδικασίας.

Η σύντομη κίτρινη σημαία που προκλήθηκε κόστισε στον Ντούχαν ο οποίος περνούσε εκείνη τη στιγμή από το σημείο. Ο Αυστραλός θα έμενε εκτός συνέχειας όπως και οι Χατζάρ, Αλόνσο, Στρολ και Μπορτολέτο. Πολύ καλή η διπλή πρόκριση της Williams στο Q3 όπως και η επίδοση του Τσουνόντα.

Q3: Ο Νόρις επικρατεί, η Ferrari απογοητεύει

Οι πρώτες προσπάθειες των McLaren δεν πήγαν καλά. Ο Πιάστρι έκανε λάθος στην προτελευταία στροφή ενώ ο Νόρις έχασε τον γύρο του καθώς βγήκε εκτός ορίων στην στροφή 4. Αντιθέτως οι Φερστάπεν, Ράσελ και Λεκλέρ έκαναν καταπληκτικές προσπάθειες και βρέθηκαν στο 1-2-3 πριν τις τελευταίες προσπάθειες.

Advertisement

Η πίεση ήταν όλη επάνω στους οδηγούς της McLaren. Ωστόσο οι Νόρις και Πιάστρι ανταποκρίθηκαν. Σε μία οριακή μεταξύ τους μονομαχία ο Λάντο επικράτησε του Όσκαρ. Ο Φερστάπεν ήταν τρίτος με την Red Bull να μην έχει το κάτι παραπάνω για την pole. Εντυπωσιακό το ότι ο χρόνος του 5ου Τσουνόντα ήταν μόνο δύο δέκατα χειρότερος από εκείνον του Μαξ!

Οι Ferrari δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν τις McLaren την κρίσιμη στιγμή. Ο Λεκλέρ έκανε μόνο μία προσπάθεια ενώ ο Χάμιλτον έκανε δύο αλλά χωρίς τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι Ferrari θα κατρακυλούσαν στην τέταρτη σειρά εκκίνησης χάνοντας από τους Τσουνόντα και Άλμπον, που κατέλαβαν την τρίτη. Οι Γκασλί και Σάινθ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.