Μετρό Θεσσαλονίκης: Χωρίς οδηγούς και με ιδιαίτερα οικονομικό εισιτήριο
MobilityΜετρό Θεσσαλονίκης: Χωρίς οδηγούς και με ιδιαίτερα οικονομικό εισιτήριο
MobilityΛίγες ημέρες πριν ξεκινήσει ένα από τα πιο… πολύπαθα εμβληματικά έργα στην Ελλάδα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αποκάλυψε την τιμή του εισιτηρίου…
Το πολυαναμενόμενο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται επιτέλους να ξεκινήσει τη λειτουργία του, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης. Η Θεσσαλονίκη υποδέχεται το νέο της μέσο μεταφοράς, που υπόσχεται να μειώσει τον κυκλοφοριακό φόρτο και να προσφέρει έναν πιο γρήγορο, άνετο και οικολογικό τρόπο μετακίνησης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες.
WHAT CAR
Μετά από χρόνια καθυστερήσεων και προκλήσεων, οι πρώτες γραμμές του μετρό πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία στις 30 του μήνα, με τιμή εισιτηρίου κάτω από το ένα ευρώ, όπως δήλωσε στο OPEN ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.
Το έργο περιλαμβάνει 13 σταθμούς, καλύπτοντας βασικά σημεία της πόλης, από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Νέα Ελβετία. Οι πρώτες προβλέψεις αναφέρουν ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετεί περισσότερους από 254.000 επιβάτες ημερησίως.
Οι σταθμοί είναι οι εξής:
- Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός
- Δημοκρατίας
- Βενιζέλου
- Αγίας Σοφίας
- Σιντριβάνι
- Πανεπιστήμιο
- Παπάφη
- Ευκλείδης
- Φλέμινγκ
- Ανάληψη
- 25ης Μαρτίου
- Βούλγαρη
- Νέα Ελβετία
Ένα από τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν το νέο μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η αυτόνομη λειτουργία των 18 συρμών, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγούς. Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα αξιοποιεί προηγμένες τεχνολογίες αυτοματισμού και επιτήρησης. Με τη χρήση συστημάτων παρακολούθησης και ανάλυσης σε πραγματικό χρόνο, οι συρμοί θα μπορούν να διαχειρίζονται αποδοτικά την κίνηση, ανταποκρινόμενοι άμεσα σε οποιεσδήποτε ανάγκες.
Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει επίσης υψηλή συχνότητα δρομολογίων, συμβάλλοντας στην εξυπηρέτηση των επιβατών χωρίς καθυστερήσεις, ακόμη και στις ώρες αιχμής.