Live Κίνηση
Περισσότερα
DACIA_DUSTER_2024

Νέο Dacia Duster: Κινητήρες για όλους!

Ελλάδα 2:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Dacia Duster: Κινητήρες για όλους!

DACIA_DUSTER_2024

Νέο Dacia Duster: Κινητήρες για όλους!

DACIA_DUSTER_2024

Το νέο Dacia Duster ανεβάζει τον πήχη των προσδοκιών ακόμη ψηλότερα. Πρόκειται ευθαρσώς για το νέο κεφάλαιο στην ιστορία ενός SUV ορόσημο στην αγορά, ένα εμβληματικό μοντέλο που ενσωματώνει μεταξύ άλλων τις αρχές της Dacia με πληρότητα επιλογών.

Advertisement
Advertisement

Ένα τόσο επιτυχημένο αυτοκίνητο σαν το νέο Dacia Duster, δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει μια πλούσια γκάμα κινητήρων για όλα τα βαλάντια, προκειμένου ο κάθε απαιτητικός αγοραστής να βρει ακριβώς το αυτοκίνητο που του ταιριάζει καλύτερα.

Την αρχή των εξελίξεων φέρνει το Dacia Duster HYBRID 140. Το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο είναι κατασκευασμένο με τεχνολογίες που έχει εξελίξει και δοκιμάσει το Renault Group και περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, 94 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας κινητήρας 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 4 σχέσεις για τον κινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα).

Το σύστημα αναγεννητικής πέδησης, η χωρητικότητα υψηλού βαθμού ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1.2 kWh (230 V) και η αποδοτικότητα του κιβωτίου ταχυτήτων σε πλήρως ηλεκτροκίνητη λειτουργία μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη, επιτυγχάνουν την μείωση της κατανάλωσης έως και 20% (σε μικτό κύκλο), και έως 40% (σε αστικό κύκλο). Ο κινητήρας ξεκινάει πάντα με πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης.

Advertisement
Advertisement

Στη συνέχεια υπάρχει το Dacia Duster TCe 130. Είναι η πρώτη φορά που η Dacia χρησιμοποιεί αυτό το κινητήριο σύνολο, που συνδυάζει έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου νέας γενιάς, που λειτουργεί βάσει της αρχής του κύκλου Miller (οι μειωμένες απώλειες λόγω της αντλίας βελτιστοποιούν την απόδοση), και έναν ήπιο υβριδικό κινητήρα με μπαταρία 48V, μειώνοντας κατά περίπου 10% τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Συνδυάζεται με τις εκδόσεις 4×2 και 4×4, δίνοντας νέα διάσταση στον εκδρομικό χαρακτήρα του.

Μην ξεχάσουμε βέβαια, το μοντέλο πασπαρτού, το οποίο αναμένεται δικαίως να προσελκύσει το μεγαλύτερο ελληνικό αγοραστικό ενδιαφέρον, το Dacia Duster ECO-G 100. Η έμπειρη Dacia, ως αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην κατασκευή οχημάτων LPG στην Ευρώπη, είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που παρέχει σε όλα της τα μοντέλα επιλογή διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG). Λογικό θεωρείται λοιπόν, το νέο Dacia Duster να διατίθεται και αυτό με τη σειρά του, με την δοκιμασμένη αυτή τεχνολογία, η οποία εκτός από την μεγάλη αυτονομία και την εκπληκτική οικονομία καυσίμου, εγγυάται τόσο ασφάλεια όσο και αξιοπιστία.

Στην περίπτωση που λειτουργεί με υγραέριο (LPG), το νέο Dacia Duster ECO-G 100, εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO2 από ένα αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα, ενώ, μπορεί να διανύσει έως και 1.300 km με τα δύο ρεζερβουάρ του, χωρητικότητας 100 λίτρων – 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG. Πραγματικά, δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάτι καλύτερο, μάλιστα ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιμής.