Live Κίνηση
Περισσότερα
ACROPOLIS 2024

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Τα πληρώματα

Ελλάδα 13:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Τα πληρώματα

ACROPOLIS 2024

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Τα πληρώματα

ACROPOLIS 2024

Στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα λάβουν μέρος 71 πληρώματα, είκοσι εκ των οποίων ελληνικά ή κυπριακά. Όπως και πέρσι θα υπάρχουν 5 κατηγορίες συμμετοχής.

Advertisement
Advertisement

Από τα πληρώματα αυτά, τα εννιά θα συμμετάσχουν στην κορυφαία κατηγορία RC1. Στην RC2 θα τρέξουν τριάντα τρία, στην RC3 θα τρέξουν είκοσι τέσσερα, ενώ στις RC4 και RC5 τέσσερα και ένα αντίστοιχα.

Στην RC1, ξεχωρίζουν οι εργοστασιακές συμμετοχές των Toyota GR WRT, Hyundai Motorsport και M-sport Ford. Η πρώτη και η δεύτερη θα κατεβάσουν από τρία πληρώματα στα ελληνικά χώματα. Η τελευταία θα συμμετάσχει με δύο πληρώματα των οποίων οι βαθμοί θα προσμετρούν στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο συμπατριώτης μας Ιορδάνης Σερδερίδης θα τρέξει και φέτος με το Ford Puma Rally 1.

Υπενθυμίζουμε ότι κάθε κατασκευαστής μπορεί να προτείνει μέχρι τρία πληρώματα. Ωστόσο παίρνει τους βαθμούς μόνο από τα δύο που θα τερματίσουν ψηλότερα. Οι βαθμοί της Power Stage πηγαίνουν μόνο στους οδηγούς και όχι στους κατασκευαστές.

Advertisement
Advertisement

Ακολουθούν τα πέντε πιο προβεβλημένα πληρώματα που θα τρέξουν στον αγώνα της πατρίδας μας. Η σειρά με την οποίαν τα παρουσιάζουμε προκύπτει από την κατάταξή τους στο πρωτάθλημα.

Τιερί Νεβίλ/Μάρταϊν Βινταχέ

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας μπορεί να έχει κατακτήσει μόλις μία νίκη φέτος. Ωστόσο έχει επιδείξει αξιοθαύμαστη σταθερότητα έχοντας συλλέξει βαθμούς σε όλους τους αγώνες μέχρι στιγμής. Ο Νεβίλ διατηρεί ένα υγιέστατο προβάδισμα 27 βαθμών επί του δεύτερου Οζιέ.

Για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ο Βέλγος έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί. Είχε κερδίσει το 2022 ενώ πέρσι είχε κυριαρχήσει μέχρι η ατυχία να του στερήσει τη νίκη. Στόχος του Νεβίλ θα είναι να κρατήσει την διαφορά του από τον Οζιέ πάνω από τους 25 βαθμούς τουλάχιστον. Έτσι θα μπορεί να οδηγήσει με λιγότερη πίεση στα τρία Ράλλυ που θα απομένουν έπειτα από την ολοκλήρωση του εθνικού μας αγώνα.

Σεμπαστιάν Οζιέ/Βενσάν Λαντέ

Advertisement

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο… ανέλπιστος διεκδικητής του φετινού τίτλου. Αρχικά ο Γάλλος είχε προγραμματίσει να συμμετάσχει μόνο σε επιλεγμένο αριθμό αγώνων. Ωστόσο η μέχρι στιγμής εξαιρετική βαθμολογική του συγκομιδή, σε συνδυασμό με τα μάλλον μέτρια αποτελέσματα του Έβανς, τον έχουν φέρει στο προσκήνιο.

Στα 40 του χρόνια ο Σεμπαστιάν αποδεικνύει ότι είναι παραπάνω από ικανός για να τα βάλει με τη νέα γενιά του WRC. Και θα τρέξει σε όλους τους επόμενους αγώνες για να διεκδικήσει τον 9ο παγκόσμιο τίτλο του. Εάν τα καταφέρει θα ισοφαρίσει τον άλλον μεγάλο Σεμπαστιάν και φίλο του, Λεμπ. Θα ξεκινήσει η αντεπίθεση του Οζιέ στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024;

Οτ Τάνακ/Μάρτιν Γιαρβεόγια

Advertisement

Η επιστροφή του Τάνακ στην Hyundai έφερε τον Εσθονό και πάλι στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Στους πρώτους τρεις αγώνες ο Τάνακ έπρεπε να κάνει υπομονή ώσπου να βρει τα πατήματά του. Σε Πορτογαλία και Σαρδηνία τα πήγε εξαίρετα δείχνοντας ικανός να προβληματίσει τον Νεβίλ.

Βέβαια η εγκατάλειψή του στη Φινλανδία τον έπληξε ιδιαίτερα. Ωστόσο η διαφορά των 31 βαθμών που έχει από τον teammate του στη βαθμολογία δεν είναι απαγορευτική, με τέσσερις αγώνες να απομένουν. Απλώς ο Εσθονός δεν πρέπει να κάνει άλλο στραβοπάτημα μέχρι το τέλος. Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, ο Τάνακ θα τα δώσει όλα για τη νίκη.

Έλφιν Έβανς/Σκοτ Μάρτιν

Για τον Έβανς το φετινό Ακρόπολις ίσως καθορίσει και την σεζόν του συνολικά. Η Toyota είχε αποφασίσει να στηρίξει εκείνον για το φετινό πρωτάθλημα οδηγών, έπειτα από την απόφαση του Ροβάνπερα να μην συμμετάσχει πλήρως το 2024. Αλλά ο Έβανς δεν έχει εκμεταλλευτεί την ευκαιρία μέχρι στιγμής.

Advertisement

Δεν είναι ότι ο Ουαλλός τα έχει πάει άσχημα. Απλώς τα αποτελέσματά του δεν ήταν αρκετά καλά ώστε να δικαιολογούν το τίτλο του νούμερο 1 οδηγού σε κορυφαία ομάδα. Κατά συνέπεια στο παιχνίδι του τίτλου έχει μπει και ο Οζιέ. Δεν πρόκειται ο Έβανς να βρει καλύτερη ευκαιρία στην ζωή του για το πρωτάθλημα. Και εάν θέλει να το κατακτήσει, πρέπει στην Ελλάδα να κάνει το κάτι παραπάνω.

Αντριάν Φουρμό/Αλεξάντρ Κοριά

Το γαλλικό πλήρωμα της Ford τα έχει πάει περίφημα μέχρι στιγμής. Ο Φουρμό έχει οδηγήσει ταχύτατα αλλά και πολύ σταθερά. Με την εξαίρεση του Ράλλυ Σαρδηνίας ο Αντριάν έχει υψηλούς τερματισμούς σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες.

Σίγουρα το Puma δεν είναι ακόμη στο επίπεδο του Yaris ή του i20. Ωστόσο σε έναν αγώνα φθοράς όπως είναι το Ακρόπολις, ο Φουρμό μπορεί να ευελπιστεί ακόμη και σε βάθρο εάν συνεχίσει να οδηγεί σταθερά και αποφεύγοντας τις κακοτοπιές.