Live Κίνηση
Περισσότερα
ACROPOLIS 2024

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Νέος πρωτοπόρος ο Σόρντο!

Ελλάδα 12:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Νέος πρωτοπόρος ο Σόρντο!

ACROPOLIS 2024

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Νέος πρωτοπόρος ο Σόρντο!

ACROPOLIS 2024

Ο Ντάνι Σόρντο πέρασε στην πρωτοπορία του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 έπειτα από το καταστροφικό ξεκίνημα που είχε ο Τάνακ με δύο κλαταρίσματα!

Advertisement
Advertisement

Ο Σόρντο σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο στο Ρεγκίνι πίσω από τους Νεβίλ και Οζιέ. Οι δύο μονομάχοι του πρωταθλήματος ήταν σε δική τους κλάση με τον Βέλγο ταχύτερο του Γάλλου για μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου!

Η τρίτη ημέρα του εθνικού μας αγώνα περιλαμβάνει έξι ειδικές με το πρωινό σκέλος να αποτελείται από τρεις. Οι δύο πρώτες ειδικές είναι το Ρεγκίνι και η Θήβα από τις οποίες δεν θα γίνει δεύτερο πέρασμα το απόγευμα. Αντιθέτως από τους Άγιους Θεόδωρους τα πληρώματα θα ξαναπεράσουν πριν την υπερειδική του Σείριου. Το απογευματινό σκέλος θα ξεκινήσει με το -επίσης μοναδικό- πέρασμα από το Λουτράκι.

Εκτός από την επιλογή της τοποθεσίας και της ώρας διεξαγωγής της υπερειδική, η σημερινή ημέρα έχει και μία ακόμη πρωτοτυπία. Δεν θα υπάρξει service μεταξύ πρωινού και απογευματινού σκέλους, πράγμα ιδιαίτερα σπάνιο στο WRC. Τα πληρώματα θα μεταφερθούν στο Λουτράκι όπου θα έχουν μόνο τη δυνατότητα αλλαγής ελαστικών.

Advertisement
Advertisement

Και μιας και αναφέραμε τα ελαστικά, η σκληρή γόμα της Pirelli είχε -αναμενόμενα- την τιμητική της. Οι οδηγοί των Hyundai και οι Φουρμό-Μουνστέρ επέλεξαν αποκλειστικά εκείνη. Αντιθέτως οι οδηγοί των Toyota και ο Ιορδάνης Σερδερίδης προτίμησαν 2 από τα 6 ελαστικά να είναι της μαλακής γόμας.

Καταστροφή για Τάνακ στο Ρεγκίνι

Η 28,67 χιλιομέτρων ειδική στο Ρεγκίνι είναι και η μεγαλύτερη όλου του αγώνα. Η σειρά εκκίνησης των πληρωμάτων RC1 σήμερα είναι η αντεστραμμένη χθεσινή τους. Έτσι πρώτοι μπήκαν στην δοκιμασία οι Κατσούτα και Φουρμό που εγκατέλειψαν χθες.

Αυτό σημαίνει ότι τα πληρώματα που είναι πιο πίσω στην κατάταξη καθαρίζουν τον δρόμο για τους πρωτοπόρους. Έτσι οι Έβανς και Μουνστέρ ξεπέρασαν μάλλον εύκολα τους χρόνους των Κατσούτα και Φουρμό.

Advertisement

Ωστόσο ταχύτερος όλων ήταν τελικά ο Νεβίλ. Ο Οζιέ ήταν ο μόνος που σημείωσε χρόνο κοντά του ενώ τρίτος ήταν ο Σόρντο. Λόγω των κλαταρισμάτων του Τάνακ, όμως, ο Ισπανός πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα!

Ο Τάνακ έχασε μία… αιωνιότητα στο Ρεγκίνι και επιπλέον έπρεπε να χρησιμοποιήσει και τις δύο ρεζέρβες του! Η συνέχεια φαντάζει δύσκολη για τον Εσθονό ο οποίος μέσα σε δύο λεπτά έχασε την πρωτοπορία του αγώνα. Η σειρά στην κατηγορία RC1 μετά το Ρεγκίνι είναι: Σόρντο, Νεβίλ, Οζιέ, Τάνακ, Μουνστέρ και Έβανς. Η ειδική της Θήβας ξεκινάει στις 10:37.

Advertisement