Live Κίνηση
Περισσότερα
ACROPOLIS 2024

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Η Άνω Παύλιανη 1 στον Οζιέ-προβλήματα για Νεβίλ-Έβανς

Ελλάδα 14:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Η Άνω Παύλιανη 1 στον Οζιέ-προβλήματα για Νεβίλ-Έβανς

ACROPOLIS 2024

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Η Άνω Παύλιανη 1 στον Οζιέ-προβλήματα για Νεβίλ-Έβανς

ACROPOLIS 2024

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική της ημέρας με τους Τάνακ και Φουρμό πίσω του. Προβλήματα για τους Νεβίλ και Έβανς.

Advertisement
Advertisement

Ο Νεβίλ αντιμετώπισε πρόβλημα με έναν από τους κυλίνδρους του i20 και προσπάθησε να αλλάξει μπουζί καθ’ οδόν προς την Δάφνη 1. Ακόμη χειρότερα τα πράγματα για τον Έβανς ο οποίος έπρεπε να αλλάξει τροχό μέσα στην Άνω Παύλιανη 1, χάνοντας πάνω από 2 λεπτά από τον Οζιέ.

Από τους οδηγούς της κατηγορίας RC1 οι Σόρντο, Μούνστερ, Φουρμό, Σερδερίδης και Κατσούτα επέλεξαν αποκλειστικά την σκληρή γόμα (6 ελαστικά) για το πρωινό σκέλος. Ο τελευταίος, μάλιστα, θα τρέξει με μία ρεζέρβα αντί για δύο όπως συνηθίζεται. Οι Νεβίλ, Τάνακ και Έβανς διαθέτουν από δύο μαλακά σετ ενώ τρία επέλεξε ο Οζιέ.

Όπως συμβαίνει πάντα η σειρά εκκίνησης την πρώτη ημέρα του αγώνα καθορίζεται από την σειρά των οδηγών στη βαθμολογία. Έτσι ο Νεβίλ ανέλαβε τον άχαρο ρόλο του… καθαριστή ειδικών για τους αντιπάλους του.

Advertisement
Advertisement

Το μειονέκτημα του Βέλγου δεν έγινε αμέσως εμφανές, καθώς ο Τιερί σημείωσε πανομοιότυπους χρόνους με τον Οζιέ στα πρώτα 4 splits. Στα δύο τελευταία, όμως, ο Οζιέ του πήρε 10,3 δευτερόλεπτα, παρά ένα μικρό πρόβλημα του με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Προβλήματα για Νεβίλ και Έβανς

Ωστόσο στην διαφορά αυτή συνέβαλε και το πρόβλημα του Νεβίλ με έναν από τους κυλίνδρους του i20. Καθώς μετέβαινε προς την Δάφνη, ο Τιερί θα επιχειρούσε να αλλάξει μπουζί ώστε να διορθώσει το πρόβλημα, τουλάχιστον προσωρινά.

Ο Τάνακ που ακολουθούσε στη σειρά δεν ξεπέρασε τον χρόνο του Οζιέ. Ωστόσο ήταν πολύ κοντά του, μόλις 6 δέκατα του δευτερολέπτου αργότερος. Από την άλλη τα προβλήματα ξεκίνησαν νωρίς για τον Έβανς. Ο Ουαλλός έπρεπε να αλλάξει ελαστικό καταμεσής της διαδρομής και αυτό του στοίχησε σημαντικά.

Advertisement

Ο Έβανς έχασε πάνω από 2 λεπτά από τον Οζιέ και η απογοήτευσή του μετά την ολοκλήρωση της δοκιμασίας ήταν εμφανής. Αντιθέτως εξαιρετικό ήταν το πρώτο πέρασμα της Άνω Παύλιανης για τον Φουρμό. Ο Γάλλος πλασαρίστηκε 3ος, μόλις 8 δέκατα αργότερος του Οζιέ. «Παραλίγο να την κερδίσω» δήλωσε ο Αντριάν μετά την ολοκλήρωση.

Η σειρά των οδηγών RC1 μετά την ολοκλήρωση της Άνω Παύλιανης 1 ήταν: Οζιέ, Τάνακ, Φουρμό, Κατσούτα, Σόρντο, Νεβίλ, Μούνστερ, Σερδερίδης και Έβανς. Ο τελευταίος θα σταματούσε ξανά στον δρομο για την Δάφνη 1 προσπαθώντας να διορθώσει το Yaris του.

Advertisement