Τέλος οι ελπίδες για μικρότερη (και φθηνότερη) McLaren
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240715152645_McLaren-Artura-1-768x432.jpg)
Τέλος οι ελπίδες για μικρότερη (και φθηνότερη) McLaren
ΝΕΑΌλα δείχνουν ότι η Artura θα παραμείνει το πιο «προσιτό» μοντέλο της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σχετικά πρόσφατα, η McLaren Automotive κατάργησε την περίφημη «Sport Series» και αποδεικνύεται ότι δε σκοπεύει να την επαναφέρει. Αντιθέτως, επικεντρώνεται στα επόμενα και μεγαλύτερα supercar – hypercar.
WHAT CAR
Η πληροφορία προέρχεται από επίσημα χείλη και συγκεκριμένα από τον Διευθυντή Προγραμματισμού Προϊόντων της εταιρείας, Jamie Corstorphine ο οποίος επιβεβαίωσε ότι δε θα δούμε στην παραγωγή μοντέλο μικρότερο και φθηνότερο από την Artura.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240715152646_McLaren-Artura-768x432.jpg)
Η οποία με τη σειρά της, όταν παρουσιάστηκε, ήθελε να αναδείξει τη δυνατότητα της McLaren να κάνει το επόμενο βήμα στην κατηγορία των supercar, μιας και η 570S δεν είχε λάβει τις καλύτερες κριτικές από τους πελάτες.
Επί της ουσίας, η Artura αποτελεί τον αντικαταστάτη της 570S, μόνο που έχει πιο μυώδεις γραμμές, ενώ οι πολλές αναβαθμίσεις και η σύγχρονη τεχνολογία, με τον V8 και το υβριδικό σύστημα, της προσδίδουν καλύτερες περγαμηνές απέναντι σε κραταιές εταιρείες supercar.
Όταν ο Corstorphine ρωτήθηκε για τον επερχόμενο αντικαταστάτη της 750S, αρνήθηκε να σχολιάσει οτιδήποτε σχετικά με τα μελλοντικά προϊόντα της McLaren.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240715152643_McLaren-750S-768x432.jpg)
Συνεπώς, το μόνο συμπέρασμα που μπορεί προς το παρόν να βγει, είναι ότι το νέο supercar της βρετανικής εταιρείας θα βρίσκεται από άποψη ισχύος και απόδοσης πιο κοντά στην Ultimate Series.
Και πάλι όμως, θα διατηρήσει μία σημαντική διαφορά από την πολυαναμενόμενη ναυαρχίδα της McLaren, που θα διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα και πάνω από 1.000 ίππους.