Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Audi F1: Τα πρώτα προβλήματα;

Ελλάδα 7:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi F1: Τα πρώτα προβλήματα;

FORMULA 1

Audi F1: Τα πρώτα προβλήματα;

FORMULA 1

Έντονη φημολογία σχετικά με προβλήματα στις σχέσεις των Αντρέας Σάιντλ και Όλιβερ Χόφμαν, κορυφαίων στελεχών στο πρόγραμμα F1 της Audi.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με δημοσίευμα του αυστραλιανού site, autoaction.com.au οι δύο ισχυροί άντρες της Audi βρίσκονται στα μαχαίρια εδώ και αρκετό καιρό. Το δημοσίευμα αναφέρει, μάλιστα, ότι ο ένας προσπαθεί να θέσει τον άλλον εκτός του project!

Αιτία για την εξέλιξη αυτή ήταν η διαφαινόμενη αποτυχία προσέλκυσης του Κάρλος Σάινθ στην ομάδα. Υπενθυμίζουμε ότι ο Σάινθ θεωρούταν σχεδόν σίγουρος για την Audi από το 2025. Τόσο λόγω των στενών δεσμών που έχει ο πατέρας του Ισπανού με την εταιρία όσο και λόγω του ότι η Audi ήταν διατεθειμένη να του προσφέρει στάτους νούμερο ένα οδηγού.

Ωστόσο με την έλευση του Μπριατόρε στην Alpine το κλίμα άλλαξε. Ο Ιταλός μπήκε δυνατά στο κυνήγι της απόκτησης του Σάινθ, όπως και στην προσπάθεια να κλείσει PU της Mercedes για το 2026. Πλέον, η Alpine είναι το φαβορί για την απόκτηση του Σάινθ.

Advertisement
Advertisement

Μοιραία οι επιλογές της Audi στον τομέα των οδηγών έχουν περιοριστεί. Ο Μπότας, βέβαια, είναι διαθέσιμος και έχει δηλώσει ότι θα ήθελε να παραμείνει. Ωστόσο δεν είναι και η πιο ελκυστική επιλογή για την Audi η οποία επιθυμούσε ένα πιο μεγάλο όνομα για το ξεκίνημά της στην F1.

Ο Χόφμαν κατηγορεί τον Σάιντλ για την εξέλιξη αυτή και προσπαθεί να πείσει το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας να διώξει τον CEO του γκρουπ της Sauber. Ο Γερμανός επιθυμεί να φέρει τον Μάικ Κρακ της Aston Martin στη θέση του.

Και ο ίδιος ο Χόφμαν, όμως, βρίσκεται υπό πίεση από τον CEO της εταιρίας, Γκέρνοτ Ντέλνερ. Ο Ντέλνερ τον κατηγορεί για την αργοπορία στην εξέλιξη των προγραμμάτων αυτοκινήτων δρόμου.

Advertisement

Η κατάσταση στην κορυφή της ιεραρχίας είναι εξαιρετικά ασταθής για την Audi F1. Και παράλληλα υπάρχει έντονη φημολογία σχετικά με προσπάθειες κατώτερων στελεχών και μηχανικών να αποδεσμευτούν από το πρόγραμμα.