Tο newsauto στο Goodwood: Η Audi γιορτάζει με εκπληκτικό one-off ρετρό supercar
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240712114501_auto-union-type-52-1-768x432.jpg)
Tο newsauto στο Goodwood: Η Audi γιορτάζει με εκπληκτικό one-off ρετρό supercar
ΝΕΑΒγαλμένο από τις χρυσές εποχές της Auto Union, το 16κύλινδρο Type 52, είναι μια ωδή στις ρίζες της εταιρείας και όχι μόνο.
Για όποιον έχει την εμμονή ότι τα προπολεμικά αυτοκίνητα είναι αργά, βαρετά και όλα μοιάζουν ίδια, η Audi έχει κάτι να δείξει στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, αυτό το Σαββατοκύριακο (13-14 Ιουλίου) που μπορεί να σας αλλάξει γνώμη.
WHAT CAR
Ονομάζεται Auto Union Type 52, είναι μια αναβίωση το 16κύλινδρου υπεραυτοκίνητου, που «θυσιάστηκε» στο στάδιο του σχεδιασμού, πριν προλάβει να βγει στο δρόμο, λόγω της εμπλοκής της ναζιστικής Γερμανίας στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240712114535_auto-union-type-52-2-768x432.jpg)
Η Auto Union ήταν ο πρόδρομος της Audi και τη δεκαετία του 1930 η εταιρεία κυριάρχησε στα Grand Prix -προ της F1- με τα κεντρομήχανα 16κύλινδρα τέρατα. Αλλά λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι η εταιρεία, μαζί με τον Ferdinand Porsche, σκέφτηκαν επίσης να κατασκευάσουν ένα σπορ μοντέλο από το ίδιο υλικό που θα μπορούσε να είχε χρησιμοποιηθεί σε εκδηλώσεις όπως το Mille Miglia. Ένα με διάταξη τριών θέσεων, ακριβώς όπως μια McLaren F1.
Λόγω των συνταρακτικών ιστορικών γεγονότων της εποχής και κυρίως του πολέμου, αυτό το σχέδιο θάφτηκε… στο προαύλιο, μέχρι πέρυσι, δηλαδή, όταν οι Βρετανοί ειδικοί σπορ αυτοκινήτων και οι ειδικοί της Auto Union, Crosthwaite & Gardner, ολοκλήρωσαν επιτέλους ένα πολυετές έργο που ανέθεσε η Audi.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240712114601_auto-union-type-52-3-768x432.jpg)
Διατηρώντας το πρωτότυπο DNA, αλλά και εμπλουτίζοντας με νέα στοιχεία, τόσο την εξωτερικλη εμφάνιση, όσο και το εσωτερικό, η Crosthwaite & Gardner αναβάθμισε αυτήν την κατασκευή σε έναν V16 κινητήρα 6,0 λίτρων (αντί του αρχικού των 4,4 λίτρων), όπως αυτός του 1936 Type C.
Και πάλι εξοπλισμένο με υπερσυμπιεστή, αλλά λειτουργεί σε πολύ υψηλότερη κατάσταση συντονισμού από ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί και απαιτεί ειδικό μείγμα καυσίμου μεθανόλης, αποδίδει 520 ίππους.
Και παρόλο που η Audi δεν αναφέρει τελική ταχύτητα, φανταζόμαστε ότι θα μπορούσε πιθανότατα να δυσκολέψει πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα επιδόσεων, σε μια «μονομαχία» υψηλής ταχύτητας.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240712114636_auto-union-type-52-4-768x432.jpg)
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει ανακοινώσει πρόθεση πώλησης και φυσικά τιμή, για το one-off ρετρό supercar, αλλά αν κάποιος πλούσιος συλλέκτης γοητευτεί στο Goodwood, δεν θα πρέπει να αποκλειστεί κανένα ενδεχόμενο…