Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το απόλυτο υβρίδιο της Koenigsegg ανήκει στον πρόεδρο της FIA

Ελλάδα 8:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το απόλυτο υβρίδιο της Koenigsegg ανήκει στον πρόεδρο της FIA

ΝΕΑ

Το απόλυτο υβρίδιο της Koenigsegg ανήκει στον πρόεδρο της FIA

ΝΕΑ

Υπάρχουν εταιρείες που έχουν την ικανότητα να συνδυάσουν νέες με παλιές τεχνολογίες. Κατά ειδική παραγγελία του Μπεν Σουλαγιέμ, η Koenigsegg το κατάφερε και αυτό.

Advertisement
Advertisement

Φυσικά, αναφερόμαστε στο Agera RS Chimera, ένα κυριολεκτικά μοναδικό hypercar που συνδυάζει χαρακτηριστικά του Agera RS, του CC850 και του Jesko. Για αυτό και το όνομα «Χίμαιρα» που βάσει του μύθου, αποτελεί συνδυασμό δύο ή περισσότερων πλασμάτων.

Όπως ενημέρωσε ο Mr. JWW με το ομώνυμο κανάλι στο YouTube, το Agera RS Chimera είναι αυστηρά ένα και μοναδικό, ειδική έκδοση, αποκλειστικά για τον άνθρωπο που το παρήγγειλε, τον πρόεδρο της FIA, Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ.

Επί της ουσίας, μιλάμε για το απόλυτο υβρίδιο: Τρία hypercar σε ένα! Εργοστασιακά, το αυτοκίνητο είναι Agera RS και ανήκε στον πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Advertisement
Advertisement

Αλλά ζήτησε από τον Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ και την ομάδα του να ξεκινήσουν ένα σπέσιαλ πρότζεκτ, το οποίο θα αφορούσε ένα συνδυασμό αυτοκινήτων.

Με το Koenigsegg CC850 να έχει παρουσιαστεί εκείνη την περίοδο με το καινοτόμο ESS (Engage Shift System), ο Σουλαγιέμ εντυπωσιάστηκε από την πολύ ιδιαίτερη τεχνολογία κιβωτίου και ζήτησε να τοποθετηθεί στο Agera.

Για να επιτευχθεί η απόδοση που ζητούσε ο πρόεδρος της FIA, στο Chimera τοποθετήθηκαν τα μεγαλύτερα turbo του Jesko, αυξάνοντας έτσι την ισχύ στα 1.280 άλογα με συμβατικό καύσιμο και στα 1.600 με E85.

Advertisement

Και εγένετο ένα Agera RS με κιβώτιο και μετάδοση του CC850 και τον V8 του Jesko. Όντας σαφώς το πιο περίπλοκο πρότζεκτ που έχει διεκπεραιώσει ο φον Κένιγκσεγκ και η ομάδα του, πήρε τρία ολόκληρα χρόνια εξέλιξης για να πάρει σάρκα και οστά.

Διότι χρειάστηκαν μία σειρά από αλλαγές, νέα εξαρτήματα, νέος εξοπλισμός και επανατοποθετήσεις, για να μπορέσουν τρία hypercar, δύο παλιά και ένα νεότερο, να γίνουν ένα.

Advertisement

Βέβαια, ο Μπεν Σουλαγιέμ δυσκόλεψε κι άλλο την κατάσταση την ύστατη στιγμή, καθώς ζήτησε να έχει τα paddles του Jesko Absolut, τεχνολογία ημι-αυτόματου κιβωτίου που δεν υπήρχε στο CC850 (ήταν είτε χειροκίνητο είτε αυτόματο).

Επανατοποθετήσεις και επανασχεδιασμός έγιναν και στην ανάρτηση, αφού ορισμένα εξαρτήματα ήταν του Jesko και άλλα του Regerra.

Ο Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ επιμένει ότι δε θα ξαναδεχθεί παρόμοιο πρότζεκτ, διότι θα ήταν πιο προσοδοφόρο για την εταιρεία του να ξεκινήσει ένα hypercar από την αρχή, παρά να συνδυάσει παλιές και νέες τεχνολογίες.

Advertisement

Σημείωση, ότι το Agera RS Chimera δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, αν και αυτά που έχουν μείνει είναι λεπτομέρειες, συγκριτικά με την κάθε… περιέργεια του Σουαλαγιέμ χρειάστηκε η Koenigsegg να φέρει εις πέρας.