Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mercedes-Benz: Ανεξαρτητοποιείται στις μπαταρίες

Ελλάδα 9:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes-Benz: Ανεξαρτητοποιείται στις μπαταρίες

ΝΕΑ

Mercedes-Benz: Ανεξαρτητοποιείται στις μπαταρίες

ΝΕΑ

Η γερμανική εταιρεία στοχεύει να μειώσει το κόστος παραγωγής μπαταριών στο 30% μέσω του πρόσφατα εγκαινιασμένου eCampus που αναμένεται να αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο.

Advertisement
Advertisement

Νέους και μεγαλεπήβολους στόχους έχει θέσει η Mercedes-Benz στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της γκάμας της, καθώς θέλει να μειώσει το κόστος των μπαταριών, αυξάνοντας την ενεργειακή τους πυκνότητα στις 0,9 kWh ανά λίτρο.

Αυτή τη στιγμή, στη ναυαρχίδα της μάρκας που είναι η EQS, η 120 kWh μπαταρία της έχει ενεργειακή πυκνότητα 0,55 kWh ανά λίτρο. Αρκετά χαμηλότερη συγκριτικά με την τιμή στην οποία θέλει να φτάσει στην επόμενης γενιάς παραγωγή, πάντα σε συνεργασία με την αμερικανική Sila Nanotechnologies.

Η νέα τεχνολογία μπαταριών πρόκειται αρχικά να χρησιμοποιηθεί στην επόμενη γενιά της ηλεκτρικής G-Class. Την εξέλιξη αυτών των μπαταριών αναλαμβάνει το πρόσφατα εγκαινιασμένο και υπερσύγχρονο eCampus.

Advertisement
Advertisement

Ένας ειδικά σχεδιασμένος χώρος που τοποθετείται στο εργοστάσιο του Unterturkheim στη Στουτγκάρδη και αποτελείται από ένα ειδικό κέντρο R&D, όπου αυτές οι μπαταρίες θα εξελιχθούν και θα πάρουν μορφή.

Η επένδυση της Mercedes για την ανέγερση του ειδικού χώρου ανήλθε στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ. Εκεί, πρόκειται να γίνουν όλες οι δοκιμές και η εξέλιξη των νέων στοιχείων μπαταρίας.

Μάλιστα, το είδος των μπαταριών θα διαφοροποιείται, από ιόντων λιθίου έως στερεάς κατάστασης, με πολλές ενδιάμεσες λύσεις.

Advertisement

Συνεπώς, η Mercedes θα έχει πετύχει πια την πλήρη ανεξαρτητοποίησή της στις μπαταρίες. Γιατί συν τοις άλλοις, ο χώρος θα ενδείκνυται για παραγωγή δεκάδων χιλιάδων στοιχείων σε ετήσια βάση.

Ο επικεφαλής του τμήματος R&D του eCampus, ανέφερε: «Αναζητούμε τον ρόλο του πρωτοπόρου στον τεχνολογικό τομέα. Το eCampus μας φέρνει πιο κοντά σε αυτόν τον στόχο.

Advertisement

«Η δουλειά που θα γίνεται εδώ θα βοηθήσει στην πάνω από 30% μείωση του κόστους των μπαταριών, εντός των επόμενων ετών» τόνισε ο Markus Schäfer.