F1 GP Ισπανίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στο FP2
FORMULA 1![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/06/240621190124_Ham-FP2-Spa24-768x432.jpg)
F1 GP Ισπανίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στο FP2
FORMULA 1Ο Λιούις Χάμιλτον ολοκλήρωσε το FP2 στην κορυφή της κατάταξης με την αναβαθμισμένη W15 να δίνει πολύ θετικά σημάδια. Πολύ κοντά στον Βρετανό οι Σάινθ και Νόρις.
Στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι ομάδες προσπάθησαν να βγάλουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ελαστικών για την στρατηγική του αγώνα. Κατά συνέπεια είχαμε πολλά μεγάλα stints με την μέση και σκληρή γόμα.
WHAT CAR
Υπήρξαν και αρκετά stints με την μαλακή γόμα, η οποία στην Ισπανία είναι η C3 της Pirelli. Ωστόσο αυτή έδειξε να μην μπορεί να δώσει σταθερούς χρόνους για συνεχόμενους γύρους λόγω υπερβολικής φθοράς. Υπενθυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη γόμα χρησιμοποιήθηκε πέρσι από πολλούς οδηγούς για το πρώτο stint του αγώνα.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/06/240621190338_Sai-FP1-Spa24-768x432.jpg)
Ωστόσο τότε οι θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν σημαντικά χαμηλότερη ενώ και ο αγώνας είχε διεξαχθεί νωρίτερα στη σεζόν. Καθώς φαίνεται η μαλακή γόμα θα χρησιμοποιηθεί στις κατατακτήριες αύριο και ίσως σε κάποια σύντομα τελευταία stints οδηγών την Κυριακή, εφόσον υπάρξουν απρόοπτα στον αγώνα.
Σε ότι αφορά τη στρατηγική, όλα δείχνουν ότι αυτή θα κυμανθεί μεταξύ των 2 και 3 pit-stops. Η πίστα του Μοντμελό είναι ίσως εκείνη που καταπονεί περισσότερο από όλες τα ελαστικά. Ακόμη και τις τρεις πιο σκληρές γόμες του φάσματος της Pirelli.
Από τις γρήγορες προσπάθειες των οδηγών ξεχώρισαν εκείνες των Χάμιλτον, Σάινθ και Νόρις. Οι τρεις οδηγοί κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις τη τελικής κατάταξης με πολύ μικρές μεταξύ τους διαφορές. Ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε το τέλος του FP3 αύριο μέχρι να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το φαβορί της αυριανής pole.