Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

BMW: Οι μεγάλες αλλαγές ξεκινούν από τη βάση της γκάμας!

Ελλάδα 15:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

BMW: Οι μεγάλες αλλαγές ξεκινούν από τη βάση της γκάμας!

ΝΕΑ

BMW: Οι μεγάλες αλλαγές ξεκινούν από τη βάση της γκάμας!

ΝΕΑ

Με οδηγό τη νέα αρχιτεκτονική Neue Klasse, η βαυαρική μάρκα αλλάζει τα βασικά της μοντέλα.

Advertisement
Advertisement

Η BMW «άναψε το πράσινο φως» στα νέα ηλεκτρικά μοντέλα i1 και i2, σύμφωνα με πηγές που πρόσκεινται στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Τα δύο νέα μοντέλα που βρίσκονται ήδη στο στάδιο της εξέλιξης στο κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της εταιρείας FIZ στο Μόναχο, θα πωλούνται μαζί με τις ανανεωμένες εκδόσεις της σημερινής Σειρά 1 και 2, που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η νέα i1 αναμένεται να πωλείται είτε ως χάτσμπακ είτε ως σεντάν, ενώ η i2 θα είναι ένα συμπαγές crossover με επιλογή κουπέ αμαξώματος. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, θα αποτελέσει το διάδοχο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της BMW, της i3, που κυκλοφόρησε το 2013 και σταμάτησε να κυκλοφορεί το 2022.

Advertisement
Advertisement

Ο επικεφαλής προϊόντων της βαυαρικής μάρκας, Μπερντ Κέρμπερ, δήλωσε πρόσφατα ότι η BMW θέλει να αναπτυχθεί σε όλες τις αγορές και να «συνδεθεί με τη νεότερη γενιά» και η ύπαρξη μοντέλων βασικού επιπέδου, όπως η Σειρά 1 και η Σειρά 2 είναι απαραίτητη για να γίνει αυτό. Συμφώνησε, μάλιστα, ότι η… αποχώρηση της Mercedes AClass από το προσκήνιο, θα αυξήσει το μερίδιο αγοράς για τη Σειρά 1.

Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει την i1 το 2027, με την πιο σπορ i2 να ακολουθεί το 2028. Ωστόσο, ενώ η ανανεωμένες Σειρά 1 και Σειρά 2 παραμένουν στην υπάρχουσα πλατφόρμα FAAR, τα δύο νέα συμπαγή EV έχουν σχεδιαστεί γύρω από την καινούργια αρχιτεκτονική ηλεκτρικών αυτοκινήτων Neue Klasse.

Η νέα δομή υποστηρίζει μια αρχιτεκτονική 800V που έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί ηλεκτρικά συστήματα κίνησης ενός, δύο ή τεσσάρων κινητήρων.

Advertisement

Η BMW επιβεβαιώνει ότι υπάρχουν δύο διαφορετικές παραλλαγές της πλατφόρμας Neue Klasse: η NBx, που υποδηλώνει κίνηση στους εμπρός και στους τέσσερις τροχούς. και NAx, για κίνηση στους πίσω και τέσσερις τροχούς. Οι επερχόμενες i1 και i2 πρόκειται να γίνουν τα πρώτα μοντέλα BMW που θα βασίζονται στην πλατφόρμα NBx, είτε με στάνταρ μπροστινή είτε προαιρετική τετρακίνηση.