Οδηγούμε το νέο MG3 Hybrid+ στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
ΔΟΚΙΜΕΣΟδηγούμε το νέο MG3 Hybrid+ στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
ΔΟΚΙΜΕΣΗ MG μεγαλώνει την γκάμα των μοντέλων της με ένα αυτοκίνητο που αναμένεται ταράξει τα νερά της ελληνικής αγοράς.
Το MG3 δεν είναι ένα νέο όνομα στην γκάμα της εταιρείας για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Υπάρχει εδώ και κάμποσα χρόνια στην αγορά της Βρετανίας όπου λόγω ονόματος και του γνωστού βρετανικού σωβινισμού δεν πέρασε απαρατήρητο.
WHAT CAR
Για το νέο MG3 τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Πρόκειται για ένα εκ βάθρων νέο μοντέλο, με σημαντικές πανευρωπαϊκές βλέψεις και στόχους να σταθεί απέναντι σε καταξιωμένα ονόματα της ευρωπαϊκής και παγκόσμιας αγοράς.
Είναι το πρώτο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα σε μοντέλο της εταιρείας, και οι προδιαγραφές του είναι πραγματικά εντυπωσιακές.
Το σύστημα αποτελείται από έναν βειζνοκινητήρα των 1,5 λίτρων που λειτουργεί στον αποδοτικό κύκλο Attkinson με απόδοση 102 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων, μία σχετικά μεγάλη μπαταρία (για αυτού του τύπου τα υβριδικά) των 1,83 kWh, μία γεννήτρια και ένα αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων.
Το σύστημα έχει πέντε προγράμματα λειτουργίας και τρία προγράμματα οδήγησης ενώ διατίθεται και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας από το φρενάρισμα σε τρία στάδια.
Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φθάνει την κορυφαία τιμή των 194 ίππων, νούμερο που αφήνει κατά πολύ πίσω την απόδοση των άλλων ανταγωνιστικών μικρών υβριδικών.
Αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό από τις επιδόσεις του MG3 το οποίο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 8 δευτερόλεπτα, ενώ εξαιρετικές είναι και οι ρεπρίζ του.
Όσο για την κατανάλωση, αυτή κυμαίνεται στα 4,4 λίτρα/100 χλμ., κάτι που οφείλεται και στη μεγάλη μπαταρία η οποία επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται πολύ πιο τακτικά με τον ηλεκτροκινητήρα.
Σχεδιαστικά ακολουθεί την γενικότερη φιλοσοφία της MG με ένα φιλικό στο μάτι σχήμα που μπορεί να προσελκύσει ένα ευρύ κοινό.
Με μήκος στο άνω άκρο της κατηγορίας, στα 4,113 μέτρα και μεταξόνιο 2,57 μέτρα διαθέτει μεγάλους χώρους για επιβάτες ενώ εξίσου ευρύχωρο είναι και το πορτ-μπαγκάζ των 293 λίτρων.
Οι δύο μεγάλες «αιωρούμενες» οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων (7 και 10,25 ιντσών αντίστοιχα) δημιουργούν ένα πολύ μοντέρνο ψηφιακό περιβάλλον.
Ο εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος περιλαμβάνοντας όλα όσα είναι απαραίτητα για την ψηφιακή διασύνδεση των επιβατών αλλά και τα αναγκαία συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού.
Η τεχνολογία MG Pilot περιλαμβάνει Lane Keep Assist με σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning και Traffic Jam Assist.
Στην σύντομη οδηγική μας εμπειρία, το υβριδικό MG3 έδειξε χαρακτηριστικά μιας αμιγώς ευρωπαϊκής πρότασης, με άνετη ανάρτηση, στιβαρό πλαίσιο, καλό έλεγχο του αμαξώματος και ένα τιμόνι που έχει επαρκή αίσθηση.
Οι 194 ίπποι κάνουν αισθητή την παρουσία τους όταν χρειαστεί, ξεπερνώντας κατά πολύ τους άμεσους υβριδικούς ανταγωνιστές του. Θετικές εντυπώσεις και από το υβριδικό σύστημα που δείχνει εμφανώς να προκρίνει την ηλεκτρική λειτουργία, με άμεσο γκάζι και σχετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου.
Συνοψίζοντας, και εν όψει της πιο αναλυτικής δοκιμής μας που θα ακολουθήσει σύντομα, το MG3 Hybrid+ αποτελεί μία ιδιαίτερα ολοκληρωμένη πρόταση για όσους αναζητούν ένα σύγχρονο σούπερ μίνι με κορυφαία τεχνολογία και έναν ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα που ταιριάζει απόλυτα στην ελληνική πραγματικότητα.