Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι αλλάζει η Stellantis σε σχέση με τους προμηθευτές της;

Ελλάδα 8:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι αλλάζει η Stellantis σε σχέση με τους προμηθευτές της;

ΝΕΑ

Τι αλλάζει η Stellantis σε σχέση με τους προμηθευτές της;

ΝΕΑ

Στοχεύοντας να μειώσει τα υψηλά κόστη, ο πολυεθνικός όμιλος προχωρά σε σημαντικές αλλαγές, όπως δήλωσε έμμεσα ο CEO Κάρλος Ταβάρες.

Advertisement
Advertisement

Η επέλαση των Κινέζων στις αγορές ανά την Ευρώπη -και όχι μόνο- έχει φέρει μεγάλη αναστάτωση στις κραταιές αυτοκινητοβιομηχανίες. Σε σημείο που προσπαθούν με οποιονδήποτε τρόπο να μειώσουν το κόστος παραγωγής, για να ανταποκριθούν στον αδυσώπητο ανταγωνισμό και στο υψηλό κόστος της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.

Η πληροφορία προέρχεται από επίσημα χείλη και συγκεκριμένα από τον CEO του ομίλου, Κάρλος Ταβάρες ο οποίος δήλωσε: «Όταν οι προμηθευτές δεν κινούνται με τους ρυθμούς μας, τα τμήματά μας βρίσκουν τη λύση εκ των έσω. Και καταλήγουμε στο ότι μπορούμε να παράγουμε ορισμένα εξαρτήματα μόνοι μας» τόνισε σε συνέντευξη Τύπου.

Η δήλωση έρχεται αφότου έχει γνωστοποιηθεί, ότι διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν τους προμηθευτές να επιδιώξουν μείωση του κόστους, λόγω της χαμηλής ζήτησης ηλεκτρικών και της υποτονικής οικονομικής ανάπτυξης εξαιτίας αυτού.

Advertisement
Advertisement

Μερικοί εκ των προμηθευτών της Stellantis είναι οι Valeo, Continental, Magna Internation, Forvia, Aptiv κ.ά. Εφόσον η πολυεθνική εταιρεία έχει βρει λύσεις για να παράγει μόνη της ορισμένα μέρη, τότε είναι πολύ πιθανό να διακόψει τις συνεργασίες της με μερικές από τις παραπάνω εταιρείες.

Όλα αυτά, ενώ η μεγάλη επένδυση των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ που έκανε η Stellantis παρέα με την Mercedes-Benz για την ανέγερση εργοστασίου παραγωγής μπαταριών, προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα.

Συγκεκριμένα, οι δύο κολοσσοί επανεξετάζουν το κόστος αυτής της επένδυσης και ερευνούν κατά πόσο μπορούν να παράγουν στοιχεία μπαταρίας με μικρότερο κόστος.

Advertisement

Παρά τις δυσκολίες που έχει η Stellantis να αντιμετωπίσει, λέγεται πως ο στόχος παραμένει ίδιος και αμετάκλητος: 5 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών ετησίως μέχρι το 2030.

Ο πολυεθνικός όμιλος αναμένεται να έχει 75 διαφορετικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι τότε, στα οποία θα στηριχθεί για να πετύχει τον στόχο.

Advertisement

Το αντιφατικό της υπόθεσης είναι πως η Stellantis θα συνεχίσει να διαθέτει και βενζινοκίνητες εκδόσεις για πολλά μοντέλα.

Κάτι που αποδείχθηκε και από τη δήλωση της chief financial officer της εταιρείας, Νάταλι Νάιτ που τον Μάιο παραδέχθηκε ότι το «αμιγώς ηλεκτρικό» Jeep Wagoneer S πιθανότατα τελικά να διατεθεί και σε εκδόσεις υβριδικές και βενζίνης.