Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT 2024

Renaulution: Λέγε με Renault 5 E-Tech Electric

Ελλάδα 13:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renaulution: Λέγε με Renault 5 E-Tech Electric

RENAULT 2024

Renaulution: Λέγε με Renault 5 E-Tech Electric

RENAULT 2024

Το νέο Renault 5 E-Tech Electric έχει όλα όσα χρειάζονται ώστε να αποτελέσει το νέο πρότυπο στα compact ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Προωθεί την ενεργειακή μετάβαση με τόσο έντονο συναισθηματικό τρόπο, που δεν αρκείσαι να το θαυμάζεις προτού καν μάθεις τι κρύβει από κάτω…

Advertisement
Advertisement

Το ηλεκτρικό ποπ είδωλο ονομάζεται Renault 5 E-Tech Electric και δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο στο δρόμο. Εκφράζει με μαγικό τρόπο τη στρατηγική ανάκαμψης της εταιρείας, τη βιομηχανική ανανέωση και την ηλεκτρική μετάβαση του εμβληματικού μοντέλου της.

Το ολόφρεσκο “5άρι” εξελίχθηκε με πρωτοποριακές μεθόδους και διαθέτει την γοητεία του πρωτοτύπου. Εξοπλισμένο με πλούσια ηλεκτρική και ψηφιακή τεχνολογία, κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στη Γαλλία και μάλιστα θα προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή, όπως άλλωστε συνέβαινε και με τον αειθαλή πρόγονο.

Ξεκάθαρα, το Renault Group αξιοποίησε το φάσμα της τεχνογνωσίας του και ιδιαίτερα την τεχνογνωσία της Renault, της Ampere, της θυγατρικής του Ομίλου Renault που ειδικεύεται στα ηλεκτρικά οχήματα και στο λογισμικό, αλλά και της Mobilize.

Advertisement
Advertisement

Πώς αναβιώνει ένα είδωλο του οποίου η δημοτικότητα δεν μειώθηκε ποτέ; Η ομάδα σχεδιασμού μπορούσε να δοκιμάσει πολλά πράγματα. Ακολούθησε μια βαθιά συναισθηματική προσέγγιση με την υιοθέτηση ενός “ρετροφουτουριστικού” στυλ. Φωτεινά χρώματα, φωτιστικά σώματα με μια πονηριά, κάθετα πίσω φώτα, σμιλευμένα φτερά, χρωματιστή επένδυση οροφής, μάσκα εξαερισμού στο καπό και πολλά άλλα.

Το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech Electric κάνει πολλές αναφορές στο παιχνιδιάρικο στυλ του προκατόχου του. Το ζητούμενο ήταν να δοθεί μια φρέσκια πινελιά στις λεπτομέρειες που επιβιώνουν στις αναμνήσεις των ανθρώπων, αλλά σε συνάρτηση με τον 21ο αιώνα και την απαραίτητη ηλεκτρική μετάβαση.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech Electric είναι το πρώτο όχημα που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου πάνω στην AmpR Small, τη νέα πλατφόρμα της Ampere που προορίζεται μόνο για ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας B. Υιοθετεί ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως το επίπεδο πάτωμα, το μακρύ μεταξόνιο (2,54 m), τον μεγαλύτερο δυνατό εσωτερικό χώρο και τη μεγαλύτερη δυνατή χωρητικότητα αποσκευών (326 λίτρα), το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το μειωμένο βάρος (λιγότερο από 1.500 κιλά).

Advertisement

Tο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο της Renault με τις βαθιές συναισθηματικές ρίζες, μας συστήνει ένα νέο αμφίδρομο φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος συμβατό με τις τεχνολογίες V2L (Vehicle to Load), για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών μέσω του αυτοκινήτου, και V2G (Vehicle to Grid), για μεταφορά ηλεκτρικού φορτίου από το αυτοκίνητο στο δίκτυο.

Ο κινητήρας του είναι πιο συμπαγής από τους κινητήρες των ηλεκτρικών Megane E-Tech και Scenic E-Tech στους οποίους βασίζεται. Καθώς δεν διαθέτει μόνιμους μαγνήτες, δεν χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο το αντίκτυπό του στο περιβάλλον. O ηλεκτροκινητήρας διατίθεται σε τρία επίπεδα ισχύος: 95, 120 και 150 ίππους, προκειμένου όσοι βρεθούν πίσω από το τιμόνι του θρυλικού γαλλικού αυτοκινήτου, να τοποθετήσουν χωρίς σκέψη ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπό τους.

Advertisement

Οι καινοτομίες δεν έχουν τέλος. Το γαλλικό αυτοκίνητο διαθέτει φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW, φορτιστή συνεχούς ρεύματος 80 ή 100 kW και μπαταρία έως 52 kWh, που του προσφέρει αυτονομία έως 400 km, με μετρήσεις βάσει του προτύπου WLTP. Προσφέρει, επίσης, μια σπάνια δυνατότητα για την κατηγορία ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης. Δύναται να ρυμουλκήσει τρέιλερ, με ικανότητα ρυμούλκησης 500 kg.

Το εμβληματικό νέο Renault 5 E-Tech Electric αποτελεί το πρώτο μικρό που φορά ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, ενώ παράλληλα, θεωρείστε αυτονόητο πως εξοπλίζεται με όλο το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο συστημάτων ασφάλειας του ομίλου. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό ποθητό αυτοκίνητο, μας βάζει σε μια νέα εποχή, όπου η εξέλιξη τιμά συνάμα και το ένδοξο παρελθόν.