Η ηλεκτρική Ferrari θα έχει «αληθινό» ήχο
ΝΕΑΗ ηλεκτρική Ferrari θα έχει «αληθινό» ήχο
ΝΕΑΜία Ferrari χωρίς τον συγκλονιστικό ήχο ενός κινητήρα είναι ιεροσυλία. Όμως η εταιρεία φροντίζει να μην στερήσει το κοινό από αυτή την συγκίνηση.
Σχεδόν τρία χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Ferrari ανακοίνωσε την πρόθεσή της να λανσάρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
WHAT CAR
Το πρώτο μοντέλο της με μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι ακόμα στον προγραμματισμό για κυκλοφορία στα τέλη του 2025.
Και παρά την πλήρη κατάργηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, το ηλεκτρικό από το Maranello δεν θα είναι τελείως αθόρυβο.
Ενώ κάποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως το Hyundai Ioniq 5 N, δημιουργούν ψεύτικους ήχους κινητήρα και ακόμη και προσομοιώσεις αλλαγής ταχυτήτων, η Ferrari προαναγγέλλει κάτι διαφορετικό.
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας, Emanuele Carando, ανέφερε σε συνέντευξή του ότι ο ήχος είναι πάντα αυθεντικός σε μια Ferrari.
Πρόσθεσε ότι θα είναι μια “πραγματική Ferrari,” αν και δεν είναι σαφές τι είδους ήχο θα παράγει.
Ο μόνος τρόπος να είναι “αυθεντικός” ο ήχος είναι αν η Ferrari αναφέρεται στο σφύριγμα του ηλεκτρικού κινητήρα.
Οι μηχανικοί θα μπορούσαν να τον ενισχύσουν μέσω των ηχείων, αλλά αυτό δεν θα ήταν εντελώς αυθεντικό.
Όποιος κι αν είναι ο ήχος, το πρώτο βήμα της Ferrari στον τομέα των ηλεκτρικών θα “προσφέρει διαφορετικά συναισθήματα” σε σύγκριση με τα τρέχοντα μοντέλα.
Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί τι μορφή θα έχει το μοντέλο, αλλά ξέρουμε ότι θα κατασκευαστεί σε ένα νέο εργοστάσιο που ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες στο Maranello.
Το άγνωστο μοντέλο προβλέπεται να αντιπροσωπεύει το 5% των πωλήσεων της εταιρείας το 2026, την πρώτη πλήρη χρονιά κυκλοφορίας του EV.
Η άφιξη ενός EV δεν σημαίνει το τέλος του κινητήρα V-12, καθώς η Ferrari σκοπεύει να διατηρήσει τον δωδεκακύλινδρο κινητήρα μέχρι να απαγορευτεί.
Ο Carando διαβεβαιώνει ότι οι ιδιοκτήτες με βαθιές τσέπες θα είναι αυτοί που θα αποφασίσουν αν θέλουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, ένα plug-in υβριδικό ή ένα EV.
Η Ferrari θα ξεπεράσει τον μεγάλο αντίπαλο Lamborghini στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης, καθώς η τελευταία θα λανσάρει τη Lanzador το 2028.
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Ferrari εκτιμά ότι το 40% των ετήσιων πωλήσεών της θα προέρχεται από αυτοκίνητα χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης.