Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο είναι το μυστικό που κάνει μια Lamborghini να είναι… Lamborghini;

Ελλάδα 10:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο είναι το μυστικό που κάνει μια Lamborghini να είναι… Lamborghini;

ΝΕΑ

Ποιο είναι το μυστικό που κάνει μια Lamborghini να είναι… Lamborghini;

ΝΕΑ

Ο τεχνικός διευθυντής της ιταλικής μάρκας, εξηγεί τη σύνθεση του εταιρικού DNA, που κάνει τη διαφορά.

Advertisement
Advertisement

Το πώς αισθάνεται ο οδηγός ενός αυτοκινήτου επιδόσεων, είναι εξίσου σημαντικό με τα αντικειμενικά δεδομένα, όπως αυτό της δύναμης και της απόδοσης.

Συχνά, οι υποκειμενικές ιδιότητες ενός αυτοκινήτου είναι ένα υποπροϊόν, αποτέλεσμα επιλογών που γίνονται αποκλειστικά για να πετύχουν αντικειμενικούς στόχους.

Σε κορυφαία μοντέλα, δεν είναι καθόλου τυχαίο, είναι αποτέλεσμα προσεκτικά μελετημένων επιλογών. Ο Rouven Mohr, Chief Technical Officer της Lamborghini, ασχολείται με αυτές τις επιλογές και εξηγεί ότι δεν πρόκειται για… πυρηνική επιστήμη, αλλά για το DNA μιας μάρκας.

Advertisement
Advertisement

«Στο τέλος, είναι θέμα ιεράρχησης. Πόσο σημαντικό είναι αυτό κατά τη διαδικασία της ανάπτυξης; Και μετά έχεις πολλή δουλειά να κάνεις, γιατί για το τελευταίο 20% της εξέλιξης ενός αυτοκινήτου, ξοδεύεις το 80% της προσπάθειάς σου».

«Έχουμε ένα σαφές DNA προϊόντος, που σημαίνει ότι η βασική συμπεριφορά του συστήματος διεύθυνσης των φρένων ή η μετάβαση από την ουδέτερη συμπεριφορά στην υπερστροφή είναι ίδια σε όλα τα αυτοκίνητά μας», λέει ο Mohr. «Η ποιοτική προσέγγιση είναι η ίδια, αλλά η ποσοτική εκτέλεση είναι διαφορετική».

Για παράδειγμα, το επίπεδο υποβοήθησης στο τιμόνι μιας Urus θα είναι διαφορετικό από αυτό που λαμβάνει κάποιος σε μια Revuelto. Αλλά η ηλεκτρική υποβοήθηση και στα δύο μοντέλα, θα ακολουθεί την ίδια καμπύλη σε όλη τη διαδρομή του τιμονιού, το μέγεθος της υποβοήθησης διαφέρει, αλλά το σχήμα της καμπύλης είναι το ίδιο.

Advertisement

Και αυτό ισχύει για κάθε στοιχείο μιας Lamborghini. Η προσπάθεια πέδησης που απαιτείται στην Urus είναι και πάλι μικρότερη από ό,τι στη Revuelto, αλλά ο Mohr σημειώνει ότι η καμπύλη της δύναμης πέδησης σε σχέση με τη διαδρομή του πεντάλ είναι παρόμοια, όπως και το πώς και πότε εμπλέκεται το ABS.

«Έχουμε ένα είδος πρωτοκόλλου, όπου λέμε, Αυτό είναι που κάνει μια Lamborghini», εξηγεί ο Mohr, σημειώνοντας μάλιστα ότι «μας ενδιαφέρει περισσότερο η αίσθηση που πρέπει να έχει ένας πελάτης, από έναν οδηγό αγώνων και αυτό κάνει τη διαδικασία πιο απαιτητική».

Advertisement