Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι νέοι κινητήρες της Toyota είναι μικροί μόνο στο… μάτι!

Ελλάδα 12:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι νέοι κινητήρες της Toyota είναι μικροί μόνο στο… μάτι!

ΝΕΑ

Οι νέοι κινητήρες της Toyota είναι μικροί μόνο στο… μάτι!

ΝΕΑ

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιμένει στη στρατηγική της, αλλά δεν σταματά να καινοτομεί…

Advertisement
Advertisement

Ο πρόεδρος της Toyota, Ακίο Τογιόντα, προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα, δεν θα ξεπεράσουν ποτέ το μερίδιο αγοράς του 30%. Πιστεύει επίσης ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν είναι ο… προφανής εχθρός, με την προϋπόθεση ότι οι εκπομπές ρύπων θα μειωθούν στο ελάχιστο.

Έχοντας αυτό κατά νου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να εξελίσσει θερμικούς κινητήρες. Μια νέα οικογένεια τετρακύλινδρων εν σειρά κινητήρων ανακοινώθηκε αυτές τις ημέρες.

Οι εν λόγω κινητήρες, θα λειτουργούν με τα συνηθισμένα ορυκτά καύσιμα, αλλά και με εναλλακτικά μηδενικών ρύπων, όπως υγρό υδρογόνο, συνθετικά καύσιμα και βιοκαύσιμα. Οι αποκαλύψεις έγιναν κατά τη διάρκεια της κοινής διάσκεψης της Toyota που πραγματοποιήθηκε με τη Mazda και τη Subaru.

Advertisement
Advertisement

Υπάρχει μια νέα ατμοσφαιρική μονάδα 1,5 λίτρων περίπου 10% μικρότερη σε όγκο και ύψος σε σύγκριση με τον τρέχοντα κινητήρα. Όχι μόνο θα είναι πιο ισχυρή, αλλά και πιο αποτελεσματική. Υπόσχεται απώλεια βάρους περίπου 10%.

H Toyota δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για τον συγκεκριμένο κινητήρα, ο οποίος ήδη δοκιμάζεται σε ένα πρωτότυπο Prius, υποστηρίζει όμως ότι θα δημιουργήσει μια σπουδαία καινοτομία, όχι μόνο λόγω της αποτελεσματικότητας, αλλά και λόγω του μειωμένου όγκου, συμβάλλοντας και στον τομέα της αεροδυναμικής των νέων μοντέλων.

Ο δεύτερος κινητήρας είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος 1,5 λίτρων. Θα είναι 20% μικρότερος σε όγκο από τον ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή. Ταυτόχρονα, το ύψος θα μειωθεί κατά 15%, ενώ θα αυξήσει την απόδοση κατά περίπου 30%.

Advertisement

Ο ισχυρότερος από τους νέους κινητήρες, είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος 2,0 λίτρων, ο οποίος σε σχέση με τον τρέχοντα turbo των 2,4 λίτρων, είναι 10% μικρότερος σε όγκο και ύψος και 30% πιο αποδοτικός!

Αξίζει να τονιστεί, ότι οι νέοι κινητήρες έχουν αναπτυχθεί για να συνδυαστούν με υβριδικά και plugin υβριδικά συστήματα κίνησης, ενώ είναι δεδομένο ότι μελλοντικά θα τα συναντήσουμε και σε μοντέλα της Mazda και της Subaru.

Advertisement