Ο CEO της Citroen σπάει τα… ταμπού!
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/04/240402141831_citroen-c3-new-1-768x432.jpg)
Ο CEO της Citroen σπάει τα… ταμπού!
ΝΕΑΔεν είναι καθόλου σύνηθες, υψηλόβαθμα στελέχη παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών, να κάνουν τέτοιες παραδοχές…
Ο Thierry Koskas, Διευθύνων Σύμβουλος της Citroen και διευθυντής παγκόσμιων πωλήσεων και μάρκετινγκ της Stellantis, επισημαίνει ότι η νέα γενιά C3 και C3 Aircross, με νέες πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις, στοχεύει σε μερίδιο 5% στην Ευρώπη.
WHAT CAR
Το μερίδιο της Citroen στην ευρωπαϊκή αγορά, συμπεριλαμβανομένων των επιβατικών αυτοκινήτων και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, μειώθηκε στο 3,3% το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους, αλλά αυξήθηκε στο 4% το αντίστοιχο διάστημα του τρέχοντος έτους, ανέφεραν στελέχη του ομίλου Stellantis στο περιθώριο των δοκιμών για το νέο C3 στην ανατολική Αυστρία. Η περιοχή της «διευρυμένης Ευρώπης» για τον όμιλο, περιλαμβάνει την Τουρκία και την Ευρασία.
Υπό τον Koskas, που ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Φεβρουάριο του 2023, η Citroen έχει «βελτιώσει» τη θέση της στην αγορά για να επικεντρωθεί στην προσφορά άνετων, πρακτικών και προσιτών αυτοκινήτων, που είναι επίσης λίγο τολμηρά, με μοντέλα όπως το ηλεκτρικό Ami και το επταθέσιο C3 Aircross.
Ο Koskas είπε κάτι άλλο, εξαιρετικά ενδιαφέρον, που δύσκολα θα εκστόμιζε υψηλόβαθμο στέλεχος παραδοσιακής αυτοκινητοβιομηχανίας, πριν από μερικά χρόνια. Τόνισε ότι η γαλλική μάρκα δεν φοβάται πλέον να θεωρείται άμεσος ανταγωνιστής της Dacia, η οποία έχει δημιουργήσει ένα τρομερό μερίδιο αγοράς προσφέροντας αυτοκίνητα σε χαμηλές τιμές που αναπτύσσονται με αξιόπιστη τεχνολογία από το «οπλοστάσιο» του ομίλου Renault.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που είμαστε μια δημοφιλής μάρκα, πράγμα που σημαίνει ότι φτιάχνουμε οικονομικά, απλά αυτοκίνητα, γιατί υπάρχει πραγματικά ανάγκη για αυτό. Οι συγκρίσεις με άλλες μάρκες χαμηλότερου κόστους ή αξίας για τα χρήματα ήταν ταμπού, αλλά δεν έχουμε θέμα να πούμε ότι το C3 θα ανταγωνιστεί την Dacia».