Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι συμβαίνει όταν τέσσερα super SUV τα βάλουν με ένα Hyundai; (+video)

Ελλάδα 10:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι συμβαίνει όταν τέσσερα super SUV τα βάλουν με ένα Hyundai; (+video)

ΝΕΑ

Τι συμβαίνει όταν τέσσερα super SUV τα βάλουν με ένα Hyundai; (+video)

ΝΕΑ

Η εξέλιξη της αυτοκίνησης είναι τρομακτική την τελευταία 10ετία. Θα τολμούσατε ποτέ να πείτε σε κάποιον ότι ένα Hyundai «πατάει» μία Lamborghini;

Advertisement
Advertisement

Αυτό όμως είναι η εξέλιξη. Να βλέπεις αυτοκινητοβιομηχανίες που πριν 20 χρόνια ευτελίζονταν από το κοινό με περίσσεια ευκολία, τώρα να κατασκευάζουν αυτοκίνητα που οι επιδόσεις τους αφήνουν πίσω super SUV.

Ωστόσο, ούτε αυτά υπήρχαν στον βαθμό που τα βλέπουμε σήμερα. Η τεχνολογία και η ζήτηση έχουν φέρει εδώ και αρκετά χρόνια αυτή τη νέα, πολύ ξεχωριστή κατηγορία.

Μοντέλα όπως η Porsche Macan GTS, η Maserati Grecale Trofeo, η Jaguar F-Pace και η Lamborghini Urus Performante έχουν αγγίξει το σπορ ιδεώδες σε επίπεδα που κανείς δε φανταζόταν από αυτοκίνητα με τόσο μεγάλο αμάξωμα.

Advertisement
Advertisement

Πλέον, οι επιδόσεις τους συγκρίνονται με εκείνες παλαιότερων supercar ή ακόμα και τις ξεπερνούν. Αντίστοιχα, στην εποχή όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τείνουν να μπουν στη σκέψη του μέσου καταναλωτή, υπάρχουν εκείνα που ρίχνουν… κολώνες στα νεότερα supercar.

Ένα τρανταχτό παράδειγμα αυτού, είναι το Hyundai Ioniq 5 N. Το ηλεκτρικό hot-hatch της κορεατικής εταιρείας προκάλεσε μεγάλη αίσθηση από την παρουσίασή του ακόμα, πόσο μάλλον όταν μερικοί ανακάλυψαν το οδηγικό του ταπεραμέντο.

Με απόδοση 650 ίππους και τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, το Ioniq 5 N μπαίνει στην κουβέντα για drag racing ή ακόμα καλύτερα για επιδόσεις στην πίστα.

Advertisement

Το κανάλι του YouTube, Hagerty αποφάσισε να συγκρίνει τους δύο τόσο διαφορετικούς κόσμους, παρατάσσοντας το hot-hatch της Hyundai απέναντι στα τέσσερα προαναφερθέντα super SUV.

Το αποτέλεσμα ίσως εκπλήξει μερικούς και καθόλου κάποιους άλλους. Οι ηλεκτρικοί ίπποι του Ioniq 5 N «σβήνουν» εύκολα κάθε ένα από τα παραπάνω ευρωπαϊκά μοντέλα παραγωγής, με μικρή εξαίρεση τη Lamborghini.

Advertisement

Η οποία με τον twin-turbo V8 και τους 650 ίππους της ανταγωνίζεται μόνο στην εκκίνηση το Hyundai, μόνο που μερικά μέτρα πιο κάτω, η ηλεκτρική ροπή αποδεικνύεται «πολλή» και το κορεατικό μοντέλο ρίχνει στην Urus… κολώνες.

Τα λόγια είναι φτώχεια σε αυτές τις περιπτώσεις, οπότε ίσως μία ματιά στο τι πραγματικά συνέβη να σας πείσει περί τίνος μιλάμε.