Μεγάλη διάκριση για την Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. με το «Customer Experience Excellence»
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/05/240527133043_nissan-nik-i-theoharakis-vraveio-768x432.jpg)
Μεγάλη διάκριση για την Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. με το «Customer Experience Excellence»
ΝΕΑΜε τη δεύτερη σερί κατάκτηση του «Customer Experience Excellence» της Nissan Europe, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.
Το βραβείο παρέλαβε ο Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.
WHAT CAR
Οι δύο βασικοί παράγοντες που αξιολογήθηκαν και στους οποίους πρώτευσε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Νissan στην Ελλάδα είναι οι εξής:
- Άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After Sales
- Άριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/05/240527133042_nissan-nik-i-theoharakis-vraveio-1-768x432.jpg)
Η εν λόγω βράβευση για δεύτερη συνεχή χρονιά, είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το «χτίσιμο» μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης.