H νέα Mercedes-AMG E53 Hybrid 4MATIC+ έχει επιδόσεις supercar
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240311132041_Mercedes-AMG-E-53-HYBRID-4MATIC-768x432.jpg)
H νέα Mercedes-AMG E53 Hybrid 4MATIC+ έχει επιδόσεις supercar
ΝΕΑΤο καινούργιο δημιούργημα των ανθρώπων του Affalterbach, η Mercedes-AMG E53 Hybrid 4MATIC+, είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Ως άλλοθι, φυσικά…
Είτε ως τετράθυρη είτε ως station wagon, η καινούργια E53 Hybrid 4MATIC+ έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα του εξηλεκτρισμού. Ουσιαστικά, η νέα έκδοση της E-Class είναι ένα πολυτελές μεγάλο όχημα με διπλό χαρακτήρα, αλλά όχι διπλή προσωπικότητα.
WHAT CAR
Τα στελέχη της Mercedes-AMG επωφελήθηκαν από το εξελιγμένο σύστημα υβριδικής διάταξης που έχουν δημιουργήσει (και τοποθετήθηκε ήδη στην GLE 53 Hybrid 4Matic+) για να κάνουν το μοντέλο ακόμα πιο δυνατό, αλλά και σχετικά οικονομικότερο σε κατανάλωση καυσίμου -άρα να εκπέμπει μικρότερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα.
Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, η καινούργια E53 Hybrid 4MATIC+ μπορεί να διανύσει περισσότερα από 100 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη, σύμφωνα με τη μέση τυποποιημένη τιμή κατά WLTP.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240311132039_Mercedes-AMG-E-53-HYBRID-4MATICΙΙ-768x432.jpg)
Το υβριδικής διάταξης σύστημα που διαθέτει αποτελείται από τον εξακύλινδρο σε σειρά υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2.999 κ. εκ. και από έναν ηλεκτροκινητήρα.
Ο θερμικός, καταργεί τον V8 που χρησιμοποιούσε μέχρι πρόσφατα η εταιρεία. Αποδίδει 449 ίππους/5.8000-6.100 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 560 Nm/2.200-5.000 σ.α.λ. και το ηλεκτρομοτέρ 163 ίππους και μέγιστη ροπή 480 Nm.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240311132037_Mercedes-AMG-E-53-HYBRID-4MATIC_ΙΙΙ-768x432.jpg)
H μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 612 ίππους (όταν ενεργοποιηθεί η διαμόρφωση Race Start) και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 750 Nm. Να σημειώσουμε ότι όταν δεν είναι ενεργοποιημένη αυτή, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς είναι 585 ίπποι.
Αναφορικά με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που διαθέτει το σύστημα η ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα τους είναι 28,6 kWh και η πραγματική 21,22 kWh. Σύμφωνα με τη Mercedes-AMG, η νέα E53 Hybrid 4MATIC+ Saloon επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα (3,8 δευτερόλεπτα στην έκδοση Performance). Για την E53 Hybrid 4MATIC+ Estate οι τιμές είναι 4,1 δευτερόλεπτα και 3,9 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240311132035_Mercedes-AMG-E-53-HYBRID-4MATIC_IV-768x432.jpg)
Σε ό,τι αφορά στη μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι 0,8-1,0 λίτρα/100 χλμ. για την τετράθυρη (κατά WLTP) και 0,9-1,1 λίτρα/100 χλμ. για τη station wagon (κατά WLTP).
Όπως είναι αναμενόμενο, η καινούργια έκδοση της E-Class διαφοροποιείται ελαφρώς αισθητικά από τις υπόλοιπες του πολυτελούς μοντέλου, ώστε να είναι αμέσως αναγνωρίσιμη.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240311132045_Mercedes-AMG-E-53-HYBRID-4MATIC_V-768x432.jpg)
Στο εσωτερικό της, η E53 Hybrid 4MATIC+ διαθέτει το εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων MBUX. Στον προαιρετικό εξοπλισμό της θα είναι διαθέσιμη και η MBUX Superscreen. Η επένδυση είναι από χειροποίητο δέρμα Artico και ύφασμα Microcut.
Τέλος, και οι δύο εκδόσεις της νέας E53 Hybrid 4MATIC+ θα διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό τους σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης το οποίο στρίβει τους πίσω τροχούς κατά 2,5 μοίρες αντίθετα με τους εμπρός και κατά 0,7 μοίρες παράλληλα με αυτούς.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240311132043_Mercedes-AMG-E-53-HYBRID-4MATIC_VI-768x432.jpg)
Επίσης, στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται και το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+, όπως και η καινούργια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση AMG Ride Control. Όπως ανακοινώθηκε από τη Mercedes-AMG, η E53 Hybrid 4MATIC+ θα διατίθεται αρχικά στην εξοπλιστική έκδοση Edition 1.