Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Peugeot 308 GT από την Castagna Milano

Ελλάδα 18:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot 308 GT από την Castagna Milano

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Peugeot 308 GT από την Castagna Milano

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ένας από τους παλαιότερους κατασκευαστές αμαξωμάτων αυτοκινήτων στον κόσμο, η Carrozzeria Castagna Milano, εξακολουθεί να είναι δυνατή και δείχνει το τελευταίο της δημιούργημα.

Advertisement
Advertisement

Το μοναδικό Peugeot 308 GT Castagna αποτείνει  «φόρο τιμής στο πράσινο».

Με χρώμα σε δύο αποχρώσεις του πράσινου, το Peugeot 308 GT είναι κυρίως βαμμένο σε γυαλιστερό πράσινο του δάσους. Γύρω από τους θόλους των πίσω τροχών και στα πάνελ των μαρσπιέ, ωστόσο, είναι χρωματισμένο με πολύ πιο ανοιχτό πράσινο ματ.

Το αποτέλεσμα του σχεδίου είναι να τονίσει τις γραμμές του αμαξώματος που έδωσε στο αμάξωμα του 308 η Peugeot. Επίσης ήθελε να κάνει το πίσω μέρος του, να ξεχωρίσει δίνοντας μία οπτική… ίντριγκα χάρη σε μια γραμμή ματ πράσινου χρώματος που εκτείνεται στην πίσω πόρτα. πάνω από το σήμα.

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό, η Castagna Milano έχει μάλλον χρησιμοποιήσει πολύ δέρμα. Ως φόρος τιμής στο πράσινο, η οροφή, οι κολόνες Α και το ταμπλό είναι όλα επενδυμένα με πράσινο σουέτ που τονίζεται από πράσινα, διακοσμητικά πάνελ, από ανθρακονήματα.

Χαμηλότερα στο ταμπλό και στις επενδύσεις στις πόρτες, το πράσινο συμπληρώνεται από γκρι σουέτ που συνδυάζεται με δέρμα σε χρώμα… καραμέλας. Αυτό εμπλουτίζεται με παλαιωμένο σκούρο καφέ δέρμα που διακοσμεί και τα πλάγια των καθισμάτων, κατά μήκος του πλαισίου της πόρτας και στο κέντρο του τιμονιού.

Advertisement

Το studio Castagna Milano δεν κάνει καμία αναφορά στην τροποποίηση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, αλλά μάλλον δεν έχει ασχοληθεί με αυτό. Το κορυφαίο της γκάμας Peugeot 308 GT κινείται από ένα plug-in υβριδικό σύστημα, που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 182 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων. Διαθέτει μπαταρία 12,4 kWh που προσφέρει 58 χλμ αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.

Advertisement

Και λίγη ιστορία

Η Carrozzeria Castagna, ιδρύθηκε το 1849 όταν ο Carlo Castagna αγόρασε την επιχείρηση κατασκευής αμαξωμάτων… Ferrari. Το πρώτο της αμάξι που κατασκευάστηκε με κινητήρα εσωτερικής καύσης ήταν ένα Benz. Αργότερα συνεργάστηκε με διάσημα ονόματα όπως η Isotta Fraschini, Duesenberg, Alfa Romeo, Lancia και άλλα. Αν και σταμάτησε να λειτουργεί το 1954, το όνομα της εταιρείας αναβίωσε τη δεκαετία του ’90 και πρόσφατα δούλεψε πάνω σε Fiat 500, Mini και άλλα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γιατί το επόμενο Peugeot 308 δεν θα έχει GTi εκδόσεις;
Peugeot 308: Με 300 ίππους και τετρακίνηση
Πώς θα μπορούσε να είναι το επόμενο Peugeot 308;