Η SEAT μένει (και επιμένει) στη βενζίνη
ΝΕΑΗ SEAT θα ανανεώσει σημαντικά τα Ibiza και Arona το 2025, λειτουργώντας έτσι ως η «βενζινοκίνητη» μάρκα.
Τα νέα Ibiza και Arona θα αποτελέσουν τις πιο προσιτές επιλογές της SEAT από το νέο έτος, καθώς θα τα ανανεώσει εκτενώς, εξοπλίζοντάς τα με ήπια υβριδική υποβοήθηση, για να εναρμονιστούν με τις προδιαγραφές Euro 7 που θα ισχύσουν από 1η Ιουλίου του 2024.
WHAT CAR
Με την CUPRA να είναι εδώ και έξι χρόνια η κύρια μάρκα που δραστηριοποιείται έντονα και κερδίζει μερίδιο της αγοράς, η SEAT δείχνει να έχει αποδεχθεί τον δικό της ρόλο.
Όπως όλα δείχνουν, η ισπανική μάρκα θα αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή στη γκάμα των δύο, καθώς θα συνεχίσει να διαθέτει μοντέλα με κινητήρες βενζίνης, ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Αυτό θα επιτρέψει στην CUPRA να μεταβεί ελεύθερα στην αμιγώς ηλεκτρική πλευρά, ενώ δε θα πάψει να διαθέτει και plug-in υβριδικά μοντέλα.
Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Wayne Griffiths, η SEAT θα ακολουθήσει το μονοπάτι που έχει πάρει η VW για το Polo, με την ίδια να το κάνει για το Ibiza, ενόψει των προδιαγραφών Euro 7.
«Όπως η Volkswagen, έτσι και εμείς θέλουμε να επεκτείνουμε τον κύκλο ζωής των προϊόντων μας, όχι μόνο λόγω των προδιαγραφών Euro 7, αλλά και επειδή λείπουν τα υβριδικά μοντέλα από την αγορά» τονίζει ο Griffiths.
Η δήλωση αυτή μεταφράζεται σε βενζινοκινητήρες με ήπια υβριδική υποβοήθηση, γεγονός που και θα κρατήσει τις τιμές των Ibiza και Arona ανταγωνιστικές, αλλά και θα τα εκσυγχρονίσει.
Ωστόσο, αυτή η επένδυση δε σημαίνει πως ο όμιλος SEAT οπισθοχωρεί στην μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Απλώς, οφείλει να ανταποκριθεί στη ζήτηση που αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τον CEO, λέει πως το 90% της αγοράς θέλει κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικά και plug-in υβριδικά.