Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Υβριδικό και με 129 ίππους το Suzuki Swift Sport

Ελλάδα 13:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Υβριδικό και με 129 ίππους το Suzuki Swift Sport

ΝΕΑ

Υβριδικό και με 129 ίππους το Suzuki Swift Sport

ΝΕΑ

Η Suzuki λανσάρει μία νέα έκδοση του Swift Sport με έναν νέο κινητήρα 1.4 BOOSTERJET σε συνδυασμό με ένα light υβριδικό σύστημα (SHVS) 48V.

Advertisement
Advertisement

 

Με νέο κινητήρα και μεγαλύτερο υβριδικό σύστημα η Suzuki ανανεώνει το Swift Sport. O νέος κινητήρας 1.4 BOOSTERJET (K14D) εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, διατηρώντας ταυτόχρονα τη ροπή του κινητήρα στο ίδιο επίπεδο με το μοτέρ που ήδη κυκλοφορεί (1.4 BOOSTERJET K14C).

Έρχεται Suzuki Swift Sport με Widebody

Advertisement
Advertisement

Ο νέος κινητήρας συνδέεται τώρα με ένα light υβριδικό σύστημα, το SHVS 48V, το οποίο βελτιώνει την απόδοση καυσίμου και ενισχύει την απόδοση του κινητήρα, χάρη στην αυξημένη τάση τροφοδοσίας σε σύγκριση με το συμβατικό σύστημα 12V. Το ανανεωμένο Swift Sport ενσωματώνει επίσης νέες τεχνολογίες ασφάλειας ομαδοποιημένες κάτω από το όνομα: «Suzuki Safety Support». Αυτές περιλαμβάνουν τα συστήματα: Blind Spot Vehicle Detection System (BSM ανίχνευση οχήματος σε τυφλό σημείο), Reverse Traffic Alert Function (RCTA) και Panel Recognition System Road Signaling (σύστημα σηματοδότησης οδικής σηματοδότησης TSR).

Το Swift Sport 2020 έχει ενεργειακή απόδοση 16% υψηλότερη σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Το turbo με intercooler βοηθά τον κινητήρα να αποδώσει 129 ίππους στις 5000 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 235 Nm στις 2000 σ.α.λ. Ο υπερσυμπιεστής είναι εφοδιασμένος με μια κανονικά κλειστή βαλβίδα εκκένωσης για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης / κατανάλωσης.

Advertisement

Ο νέος κινητήρας 1.4 BOOSTERJET συνδυάζει επιδόσεις και υψηλή απόδοση καυσίμου με την εισαγωγή των τελευταίων τεχνικών λύσεων: Νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού (η πίεσή του αυξήθηκε σε 350 bar), το οποίο διαχειρίζεται με ακρίβεια την ποσότητα, το χρονισμό και την πίεση του εγχυόμενου καυσίμου. Σύστημα VVT (ηλεκτρικό κατά την εισαγωγή/ υδραυλικό στην εξάτμιση), με νέες ρυθμίσεις. Ανακυκλοφορία ψυγμένων καυσαερίων (EGR) σε συνδυασμό με φίλτρο σωματιδίων χωρίς συντήρηση (GPF), Θερμοδιαχείριση (ελεγχόμενος θερμοστάτης, βαλβίδα ελέγχου καλοριφέρ) για πιο αποτελεσματική αύξηση της θερμοκρασίας και καλύτερο έλεγχο των ρυπογόνων εκπομπών.

Test: Suzuki Swift Sport με 140 PS

Advertisement

Το νέο Υβριδικό Σύστημα (SHVS 48V)

Το 48βολτο σύστημα περιλαμβάνει τρία κύρια συστατικά: έναν alternator/μίζα 48V (ISG) μ, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και έναν μετατροπέα DC / DC 48-12V. Η αλλαγή της τάσης ISG από 12V σε 48V συμβάλλει στην αύξηση της βοήθειας του ηλεκτροκινητήρα και στην επέκταση του εύρους της ροπής /ανάκτησης ενέργειας.

Advertisement

Επιπλέον, αυτό το νέο σύστημα διακρίνεται για τις νέες λειτουργίες «ενίσχυσης» και αντιστάθμισης ροπής, χρησιμοποιώντας την ενέργεια του ηλεκτρικού κινητήρα για να βοηθήσει τον θερμικό κινητήρα κατά την φάση της επιτάχυνσης. Το σύστημα ενσωματώνει επίσης μια νέα λειτουργία ηλεκτρικού ρελαντί που εξαλείφει οποιαδήποτε κατανάλωση καυσίμου κατά την επιβράδυνση, χρησιμοποιώντας το ISG για ρελαντί του κινητήρα χωρίς ψεκασμό καυσίμου. Επιπλέον το SHVS 48V εξαλείφει τυχόν τρεμόπαιγμα κατά την επανεκκίνηση του κινητήρα στην λειτουργία Stop & Start.

 

Suzuki Swift Extreme Concept: Είναι το επόμενο Swift GTi;